588 visninger
|
Oprettet:
Hvordan går det med jer.. {{forumTopicSubject}}
Så nåede vi ind i februar måned, og størstedelen af os har fået vores lækre guldklumper
Hvordan går det med jer alle sammen, og er i så småt begyndt at få en hverdag til at hænge sammen derhjemme?
Herhjemme køre det på skinner, Melissa er en glad, og nysgerrig pige som elsker at kigge en dybt i øjne og lytte:) hun sover mellem 6-8 timer i træk om natten, så vel udhvilet er vi også.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Hun er ellers en glad og grinende pige, som osse kigger en meget dybt i øjnene, uhh hvor jeg elsker hende :o)
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 81
Men hold da op hvor er følelserne for det lille væsen dog overvældende.. at man kan elske noget så inderligt, det er jo vildt
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
han brokker sig kun hvis han er nøgen, skal skiftes eller er sulten
han sover omkring de 4-5 timer nogle gange mere.
han er rigtig nysgerrig og kigger rigtig meget rundt og sådan..
jeg klager kun over de smerter jeg har dernede og at det er mandens sidste uge barsel
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 4
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Svar: 6
Han sover dog kun som Maria U's 3 timer ad gangen men det er vi van til nu så det er ikke noget problem. Ellers er han glad og tilfreds og elsker en god tur i sin barnevogn.
Var til 5 ugers undersøgelse i går og han fik kun ros, og ekstra fordi han allerede nu kan holde hoved rigtig pænt og højt og endda løfte sig op i strækte arme uden at "tabe" hoved.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 54
Lykke : Jeg sov næsten heller ikke på hospitaler, men det var nu ikke fordi Caroline vågnede, næ nej, det var bare mig der lige skulle tjekke om hun nu trak vejret ..
Eeeej vi døjer også med luft i maven lige nu .. Og jeg prøver VIRKELIG og få bøvset hende ordentlig af, men ja ..
Maria : Eeej kan lige forstille mig man får ret ondt i Baserne .
Nu spørg jeg nok MEGET dumt, men hvordan vudere man det !? - En meget ked af det baby og så prøver man en flaske ??? Eller !?
Maria U : Ej hvor det godt kunne minde om herhjemme .. ;P
>> Han er en rigtig glad dreng, elsker at ligge og kigge rundt, og elsker øjenkontakt. Han er kun ked af det når han er sulten eller der er noget i bleen. Og så elsker han at komme i bad
Men ja man elsker dem jo ubetinget !!
Alexander : Eeeej hvor lækkert for jer.. Og FLOT han kan holde hovede og læfte sig op .. WOW !!!
Nå lidt om os Jeg fik kejsersnit den 11/1-10 og fik lille Caroline ..
Det går nogenlunde her.. Caroline fik en gang trøske og svamp i måsen, som vi nu behandler.. Hun er begyndt og have flere vågne timer
Jeg føler dog jeg står meget alene med hende, trods jeg bor sammen med hendes far.. Eller, hvis jeg beder ham om ting, som gå med hende, sidde med hende, skifte osv så gør han det, helt uden en mine, men han gør det meget sjællent a ejen initiativ ..
- Men det går .. Og hun er en glad og nem baby ..
apr 2009
apr 2009
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 54
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 25 Svar: 248
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 205
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 168
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 25
hun vejer 3.205kg og 50cm lang..
Hvordan går det med jer..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside