{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Hvordan går det med jer.. {{forumTopicSubject}}

Så nåede vi ind i februar måned, og størstedelen af os har fået vores lækre guldklumper smiley

Hvordan går det med jer alle sammen, og er i så småt begyndt at få en hverdag til at hænge sammen derhjemme?

Herhjemme køre det på skinner, Melissa er en glad, og nysgerrig pige som elsker at kigge en dybt i øjne og lytte:) hun sover mellem 6-8 timer i træk om natten, så vel udhvilet er vi også.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan går det med jer..
  • #1   1. feb 2010 Ja her er lille pigen jo blevet en mdr gammel i morgen, tiden flyver derud af, puha.. Ellers gåt det vældig herhjemme, er lige gået over til flaske, fordi hun ikke blev mæt af min mælk, så har mega ondt i pattøjet, så nu har vi en helt tilfreds lille baby, skønt :o)
    Hun er ellers en glad og grinende pige, som osse kigger en meget dybt i øjnene, uhh hvor jeg elsker hende :o)

• #2   1. feb 2010 hehe dejligt at høre at det går jer godt..
    Men hold da op hvor er følelserne for det lille væsen dog overvældende.. at man kan elske noget så inderligt, det er jo vildt smiley

• #3   1. feb 2010 her går det også rigtig dejligt..

han brokker sig kun hvis han er nøgen, skal skiftes eller er sulten smiley
    han sover omkring de 4-5 timer nogle gange mere.
    han er rigtig nysgerrig og kigger rigtig meget rundt og sådan..

jeg klager kun over de smerter jeg har dernede og at det er mandens sidste uge barsel smiley

• #4   2. feb 2010 Jamen herhjemme går det såment okay. Dog sover han max 3timer i træk om natten - men det er jeg nu ved at være van til efterhånden, for det har han gjort siden fødslen. Han bliver 4uger idag, tiden flyver sgu. Han er en rigtig glad dreng, elsker at ligge og kigge rundt, og elsker øjenkontakt. Han er kun ked af det når han er sulten eller der er noget i bleen. Og så elsker han at komme i bad smiley De sidste par dage har han dog været noget pylleret pga luft i mavsen og så har han fået de der skide homonknopper, og de gør ham åbenbart endnu mere pylleret end blot med luft i mavsen og så er han mega morsyg pga det, så han vil hænge ved mig hele tiden, og sover max 30min af gangen - PUHA! Men gud hvor jeg dog elsker ham smiley Og det er sgu det hele værd!!

• #5   2. feb 2010 Her går alt også efter bogen smiley
    Han sover dog kun som Maria U's 3 timer ad gangen men det er vi van til nu så det er ikke noget problem. Ellers er han glad og tilfreds og elsker en god tur i sin barnevogn.
    Var til 5 ugers undersøgelse i går og han fik kun ros, og ekstra fordi han allerede nu kan holde hoved rigtig pænt og højt og endda løfte sig op i strækte arme uden at "tabe" hoved.

• #6   2. feb 2010 Malene : Åhhh .. Jeg glæder mig til den dag jeg kan få 8 timer i træk .. smiley

Lykke : Jeg sov næsten heller ikke på hospitaler, men det var nu ikke fordi Caroline vågnede, næ nej, det var bare mig der lige skulle tjekke om hun nu trak vejret .. smiley Eller også sku jeg tisse .. :S
    Eeeej vi døjer også med luft i maven lige nu .. Og jeg prøver VIRKELIG og få bøvset hende ordentlig af, men ja ..

Maria : Eeej kan lige forstille mig man får ret ondt i Baserne . smiley Ærgeligt for jer din mælk ikk ekunne mætte .. smiley
    Nu spørg jeg nok MEGET dumt, men hvordan vudere man det !? - En meget ked af det baby og så prøver man en flaske ??? Eller !?

Maria U : Ej hvor det godt kunne minde om herhjemme .. ;P
    >> Han er en rigtig glad dreng, elsker at ligge og kigge rundt, og elsker øjenkontakt. Han er kun ked af det når han er sulten eller der er noget i bleen. Og så elsker han at komme i bad smiley De sidste par dage har han dog været noget pylleret pga luft i mavsen og så har han fået de der skide homonknopper, og de gør ham åbenbart endnu mere pylleret end blot med luft i mavsen og så er han mega morsyg pga det, så han vil hænge ved mig hele tiden, << Det er ligesom her .. smiley Bare at hun er en hun og ikke han .. Hehe .. smiley
    Men ja man elsker dem jo ubetinget !!

Alexander : Eeeej hvor lækkert for jer.. Og FLOT han kan holde hovede og læfte sig op .. WOW !!! smiley

Nå lidt om os Jeg fik kejsersnit den 11/1-10 og fik lille Caroline ..

Det går nogenlunde her.. Caroline fik en gang trøske og svamp i måsen, som vi nu behandler.. Hun er begyndt og have flere vågne timer smiley - Så det er rigtig dejligt, hun sover mellem 3-5 timer om natten, vågner, får tør ble og mad, og så tager hun lige 3-4 timer igen .. smiley Så det er dejligt..

Jeg føler dog jeg står meget alene med hende, trods jeg bor sammen med hendes far.. Eller, hvis jeg beder ham om ting, som gå med hende, sidde med hende, skifte osv så gør han det, helt uden en mine, men han gør det meget sjællent a ejen initiativ .. smiley
    - Men det går .. Og hun er en glad og nem baby .. smiley

• #7   2. feb 2010 Michelle- hun hang konstant i mine bryster og var små utilfreds hele tiden, så vi prøvede med mme og hun spiste så lige 90 ml, til trods for at hun en halv time forinden havde ammet en halv time hos mig.

• #9   2. feb 2010 Altså Henriette har jo sagt du bare skal sige til hvis du har brug for hjælp søde

• #10   2. feb 2010 Maria - vores har også luft i mavsen... så vi venter bare på at han laver en mega lorte ble.. det havde han nemlig i foregårs smiley

• #11   2. feb 2010 Maria : Øv for søren, men godt der findes løsninger !

• #12   2. feb 2010 her går det rigtig godt smiley pigen spiser hver 3timer og tømmes altid begge bryster før hun sover igen og skal have en gang amning om natten... hendes brormand er også glad for hende smiley

• #13   2. feb 2010 Jeg fødte d 31/1 en dejlig stor pige på 4570 så det er en dejlig stor basse smiley Alle havde sagt hun nok lå omkring de 3200 men ja der tog de fejl og vi skal ha kage her på fødegangen hehe.. Men ja det var en meget hård fødsel og jeg er ikke kommet hjem fra sygehuset i nu da der skete en masse og mistet 2 L blod og er blevet syet fra den ene ende til den anden.. Men ud over det nyder vi lille Sofie meget smiley

• #14   3. feb 2010 ja det blev så også min tur den 31.01.2010 vi er lige kommet hjem i dag men har mærket meget forandringer fra start af, er mere afslappet og mælken løber rigtigt til samt at den lille prinsesse er mere rolig men nu må jeg se hvad naten bringer. men jeg fik en dejlig lille pige kl 23,56 den 31 jan på 3560 gram og 52 cm efter 15 timers kamp.

• #16   3. feb 2010 jeg har lige født idag, en llille pige.
    hun vejer 3.205kg og 50cm lang..

Kommentér på:
Hvordan går det med jer..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce