1.363 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
15. dec 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 113
Hvor mange gange... {{forumTopicSubject}}
har I hver især været til jordemoder i løbet af jeres graviditet?
Jeg syntes selv jeg har været til meget få, 3 med den senere idag som er sidste check inden fødslen og 2 gange til scanning hos en anden jordemoder.
Fornemmer bare hos andre at de har været der langt mere.
jul 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 34 Svar: 189
Og har været til 2 scanninger og den 3. venter
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 244
Men jeg er også 3 gangs fødende.
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 244
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
og har været til scanning 4 gange hvis man tæller den med hvor de skulle finde ud af hvor langt jeg var henne..
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 113
Sådan er det nu engang i juletiden, kan lige så godt blive hos familien indtil fødslen går igang når de begge har været ansat ved sygehuset jeg vil føde på.
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 4
pga. jeg er flyttet undervejs & nu pga højt blodtryk..
inden jeg flyttede (fra horsens til hadsten)
var jeg afsted en 3-gange.
derefter har jeg været afsted en 4gange.
og skal afsted igen på tirsdag.
men de sidste 2gange (inkl på tirsdag) er pga for højt blodtryk ...
Hvor mange gange...