{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

Hjælp...! Kommunen fejler igen...! {{forumTopicSubject}}

Her er historien...

Vi har søgt kommunen om hjælp til Tvillinge pakke. altså så vi kan komme fra starten med skindet på næsen...
Min Mand er flex jobber og jeg er på kontant/syge dag peng. Da jeg desværre kun havde afløser jobs, 2 stk. da jeg blev gravid og sygmeldt. Kom jeg ind i kommunens favn....!

Har så i dag fået at vide at de ikke vil hjælpe en skid...
Jeg har grædt i 2 timer nu for kan virkelig ikke se hvor vi skulle finde peng til alle de ting vi mangler.

Vi har 2 drenge i forvejen, og det bruger kommunen som begrundelse til at vi burde have sådanne ting selv.

Emil er 8 år og Mikkel er 3 år.
Så nej vi hear ingen baby tøj eller baby legetøj.
Og slet ikke pige ting jo...

Det eneste vi har gemt er Tremmeseng og pudslebriks...

HJÆLP...!

Er der nogle der står og vil smide noget ud såsom:

Komode, baby tøj 50- op dreng/pige, legetøj, skråstol osv
helst lolland område. Så sig endelig til da vi godt kunne bruge lidt hjælp.

Jeg kan kontaktes pr sms også på 28578700

Tak fordi du/i tager jer tid til at læse dette.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp...! Kommunen fejler igen...!
Kommentér på:
Hjælp...! Kommunen fejler igen...!

Annonce