{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

Mistet {{forumTopicSubject}}

Jeg må heller præsenter mig pænt.
Mit navn er Anja og jeg bor ved Esbjerg.
Vi havede i to år kæmpet for at blive gravide. Det ene år var vi i behandling.
Jeg blev gravid via reagensglasmetoden.
Og vi var jublende lykkelige. Min termin blev sat til den 31. Juli 2008.
Nf scanningen så rigtig fin ud og vi tænkte at nu er vi over de første 12 uger så nu turde vi rigtig glæde os. Vi begyndte så småt at købe ind.
I uge 20 var vi til md scanning og alt så også rigtig fint ud her. Og vi fik at vide at vi ventede os en lille Mathilde.
Men da jeg er 28 uger henne får jeg veer. Afsted til fødegangen. Og der var ingen hjertelyd. Vores lille datter var død.
Jeg fødte hende den 6. maj kl 10.56.
hun var 24 cm lang og vejede 490 gram.
Og hun var bare så fin.
Vi savner hende frygtlig meget og forstår ikke hvad der skete.
Hun er blevet obduceret og vi venter på svar på det.
Mange knus Anja


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet
Kommentér på:
Mistet

Annonce