Barnedåb!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen...
Vi står snart og skal holde barnedåb, og går jo i den forbindelse og tænker lidt over de forskellige ting der skal planlægges, så er det så jeg tænker, hvad gør i andre med barnedåb? Hvor mange bliver i og hvor bliver det holdt? Laver i selv maden eller får i det ude fra?
Ja efter mange overvejelser er vi blevet enige om at holde det ude ved mine svigerforældre, da vi ikke har pladsen og de har en helt fantastisk smuk have... Maden har jeg planer om selv at lave, med hjælp fra min mor og svigermor, da de jo så gerne vil hjælpe... *ss* Så skal de da også have lov... He he...
Den største udfordring bliver nok at jeg har planlagt at lave en dåbskage selv, da jeg er blevet meget inspireret af en hjemmeside hvor der er masser af gode ideer...
Heidi
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 315
Her er siden.. Man kan købe alt hvad hjertet begærer... Vil super gerne på et kursus i det men det er jo desværre over i kbh.
http://www.kagebutikken.dk/
Vi havde også snakket om at holde det ude og få mad da vi heller ikke gider alt det stress, men pengene er små og som jeg skrev før så vil vores forældre gerne hjælpe så det bliver sådan, men elsker nu og rigitg meget at lave mad og pynte bord mm.
Hvor i nordjylland er du fra? jeg er fra aalborg og brugte et catering firma som hedder mad og fest. De har et ta selv bord til 70-80 kr pr person. og der er rigelig med mad.
mar 2008
http://www.madogfest.dk/
mar 2008
Hvis der forresten er nogen der ligger inde med en super god opskrift på en dåbskage så sig endelig til!
Barnedåb!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside