{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

glædelig up-date : ) {{forumTopicSubject}}

som nogen nok ved er jeg udskrevet fra hospitalet til total aflastning... : (
jeg har så været til scanning idag (helt standard) og var en smule nervøs for at høre drengenes vægt, i og med hvis og hvis der skulle ske ting og sager nu her...
MEEEN , de var vokset super meget siden sidst og følger stadig kurven : )
TV1 1589g og TV2 1484g jeg er total happy... hi hi

jeg bad jordemor om at scanne mig indvendigt også fordi jeg er lidt nervøs for om livmoderhalsen er blevet endnu kortere eller hvad.. men igen total lykke, den var endnu længere end den nogen sinde har været.. : )
uge 23 - 26mm. hospi - 17mm udskrevet - 24mm og idag 30mm
er det ikke bare det dejligste at få af vide efter snart 3 uger på langs...: ) jeg er så glad for jeg virkelig har holdt sengen som jeg fik besked på for det har da båret frugt... juhuuu : ) : ) : )

lægen derude sagde at jeg godt måtte bevæge mig rundt nu, men selvfølgelig stadig med måde.. ikke at jeg nu skal til at fare rundt (slet ikke) men bare at man har grønt lys til at sidde op og spise sin mad og gerne må komme lidt ud og få lidt luft i kinderne... det bliver rigtig dejligt..

jeg skal så måske lige sige at jeg på nuværende tidspunkt stadig ligger ned ha ha tør næsten ikke andet, men nu har jeg fået grønt lys til det...

synes lige i skulle vide det...
hilsen en meget stolt ruge-moar : ) : )

god dag til alle jannie 30+5


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  glædelig up-date : )
  • #1   23. mar 2009 Det var en dejlig nyhed at komme hjem til Jannie... Her er det nemlig stik modsat - pigerne vokser ikke helt som de skal, så nu skal de snart ud. Som det ser ud nu bliver det i løbet af de næste 2½ uge - jo længere tid jo bedre, men hvis scanningen i næste uge viser noget andet... ja så er det nok ud.

    Jeg fik kørt en strimmel idag, og alt var som det skulle være, men vægten er bare ikke for god.

    Fik også målt livmoderhalsen og den var stadig på 19-20 mm så det virker det med at ligge i sengen. Den sidste uge har jeg været noget mere oppe, og det ser ikke ud til at have haft nogen indvirkning på længden, så kom du bare ud af sengen Jannie.


  • #2   23. mar 2009 alice : tusind tak og det håber jeg bestemt også. : )

    louise: det er jeg ked af, men hvad siger deres vægt nu...??
    louise de sagde til mig på hospi at det talte mere hvor længe de var/blev derinde (mere modne) end størrelsen..... de sagde også at deres milepæl hed 28uge og næste hed 34 uge og der er du jo ovre, det er da positivt ikke...??? åh jeg håber det bedste for dig.. krydser alt hvad jeg kan for dig... : )


  • #3   23. mar 2009 Altså som jeg kunne forstå på dem idag, så err vægten heller ikke det absolut afgørende, men nemlig tiden de er derinde. Så længe de trives, vel at mærke. Det er derfor de måler flow i navlestrengen hver uge. Og det ser fint ud.

    Deres vægt gør at vi skal til Randers på neonetalafdelingen, så det skulle vi forberede os på.

    Jeg er sådan set ikke nervøs, som du skriver har jeg overstået de kritiske uger. De skal nok klare sig , mine to små krigere...

    Så her er vi tre et levende bevis på at det kan betale sig at blive i sengen, når lægen siger man skal smiley


  • #4   23. mar 2009 åh ja deres vægt:
    Den lille 1400 noget gram
    Den store 1800 noget gram.

    Vi fik ikke skrevet vægten ned idag, fordi det var sådan lidt forvirrende....


  • #5   23. mar 2009 Det var en god nyhed!!! Håber da for jer at i har det meste klar når du ikke må så meget... smiley

  • #6   23. mar 2009 Louise: bliver da spændende at se om du bliver mor inden for 2 uger, eller om du må gå tiden ud...

  • #7   23. mar 2009 louise : det er godt at flowet er helt i top... selvfølgelig skal de nok klare den ingen tvivl der.. er du okay med at i skal på neonetal ..?? det hjalp mig rigtig meget at være inde og se afd og få alt forklaret, for havde nok en del mindre gode billeder på nethinden... kan den lille ik stadig nå at rykke sig i vægten eller vil hun blive ved med at være "bagud" ..??
    jeg håber scanning i næste uge ser godt ud så du kan gå lidt længere...

    tanja : hvis du spør min kæreste så har vi alt klar til de mindst er 4 år gamle... men jeg synes nu nok vi mangler lidt endnu,han tænker ikke på at alt skal vaskes ligges i orden og bla bla bla.. vi fik nr to tremmeseng hjem igår og den skal jo også lige gøres klar med dyner og div. masser af tid ha ha ha ..


  • #8   23. mar 2009 Jannie: Ja jeg er helt ok med at vi lige skal et smut forbi neo. Det eneste problem er bare at det er så langt væk, men det går nok. Det lød ikke på dem idag som om der ville ske det helt store med vægten fra nu af, den lille har jo også hele tiden været lidt bagefter.

    Tanja: Det er rigtig spændende ja. Men under alle omstændigheder er jeg mor efter den 10. april.


  • #9   23. mar 2009 Jannie: hehe, det kender jeg godt... min kæreste mente også det var for tidligt at begynde med at købe ind da jeg var 20 uger henne... meen når nu vi kendte kønnet så kunne jeg jo lige så godt begynde, og vi havde så desværre alt klar da jeg var 28 uger henne... meen vi fik jo så ikke brug for det...

    Louise: hvorfor den 10 april???? skal du have kejsersnit???


  • #10   23. mar 2009 Jannie: du kan godt gå og pusle med de forskellige gøremål, det er jo nemlig heller ikke godt KUN at ligge. Det risikerer vi nemlig blodpropper af. Bare du ikke bærer rundt på tunge vasketøjskurve, det må manden ordne.

    Tanja: Ja det skal jeg.


  • #11   23. mar 2009 Louise: okey... smiley må man spørge hvorfor? ligger de forkert?? (håber det er iorden jeg spørger)

  • #12   23. mar 2009 Tanja: Helt ok. Det er lægen der anbefaler det fordi de er små, enæggede, og deler moderkage.

  • #13   23. mar 2009 Louise: Okey, det bliver da rigtig spændende... smiley

  • #14   23. mar 2009 louise : nej jeg skal nok komme lidt op men det bliver ikke det vilde, tager det stille og roligt... : ) jeg skal dog op og ha taget blodprøve i morgen helt på egen hånd i bil uhhh ha .. ; )
    man kan jo også sige at det ikke er en evighed i skal være på neonetal det er vel kun til terminen ikke...?? eller selvfølgelig hvis det går helt super før tid... jeg håber i hvertfald du får to uger endnu.. og lille pigen får lidt mere sul på kroppen... : )


Kommentér på:
glædelig up-date : )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce