{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

så er det ved at være:) {{forumTopicSubject}}

hej alle, så har vi lige været til scanning idag, og den lille bebse blev skønnet til 2650g, og lïgger med hovedet op af, øv øv, den skal bare nå at vende sig smiley
hvordan går det i jeres graviditeter? her er jeg bare mega træt hele tiden,har halsbrand, vamd i benene, og kvalme.. ellers går det meget fint:D
mvh stephanie 34+6

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine indtag af vand 750 kr.
  • Udskiftning af armatur 800 kr.
  • Washing machine Siemens iq300 E21 900 kr.
  • Nedtagning af skinner med lyskilde spots 550 kr.
  • Murer, skal have udskiftet fugerne på ca. 1 m2. 2.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så er det ved at være:)
  • #1   12. mar 2009 hold da op en basse, men er skønnet til 2200 i mandags..
    jeg døjer kun med at jeg har ondt ved skambenet og lysken der nede af , en forkert bevægelse får mig til at tude.. og hvis jeg strækker mine ben når jeg ligger i sengen gør det helves ondt... suk.. men det er nok fordi han har sat sig fast ...

• #2   12. mar 2009 det er også en fin størrelse din har smiley
    ja jeg har også krampe i benene om aftenen, puh hvor vi altså har det hårdt os gravide synes jeg:)

• #3   12. mar 2009 min hånd den begynder og sover hvis jeg snakker i mobil eller sover mega irriterende hahah

• #4   12. mar 2009 smiley altså, synes også snart man har været gravid alt for længe:)

• #5   12. mar 2009 ja den sidste tid er ikke så spændene, for mit vedkommende er det den sidste 1½måneds tid skavankerne begynder.. mega nederen... men der kommer altid noget godt ud af det husk det heheh

• #6   12. mar 2009 ja jeg synes starten og slutningen er det værste, nu har jeg dog aldrig været gravid i uge 34-35 så det er også meget sjovt at prøve det--
    ja heldigvis kommer der en guldklump ud af det:)

• #7   12. mar 2009 Jeg var ved jordemoder idag, og hun skød pigebarnet til at veje omkring 2500 +/- .. Så hun har taget revance hende den bette og har spist godt ;D .. Men ellers har jeg det fint, har lidt vand i kroppen men ikke det vilde, men skal til en snak på sygehuset på mandag om jeg skal have kejsersnit, så nu må vi se:)

Jeg er i dag 35+4

• #8   12. mar 2009 det er da utroligt de næsten vejer det samme:) jeg venter også lidt på at finde ud af om jeg skal ha kejsersnit, håber bare sådan hun vender sig..

• #9   12. mar 2009 Ja det er lidt sjovt, men nu er der heller ikke længe igen, og de skal jo tage noget på her til sidst, der skal jo helst komme en dejlig lille pige ud og ikke en fugle unge :0)
    Okay, jeg frygter for den samtale smiley

• #10   12. mar 2009 ja det er jo det, jeg er spændt på hva hun vejer ved fødslen i hvert fald..
    puha ja, det er sgu ikke sjovt, hvad er grunden til du måske skal ha kejsersnit``?

• #11   12. mar 2009 Jeg blev opereret da jeg var 11 uger henne og har et ar ned af maven på 35-40 cm, og de mener ikke jeg har kræfter til at skal presse hende ud, så derfor skal jeg måske have kejsersnit, det bliver jo så afgjort på mandag :0)

• #12   12. mar 2009 når for søren, hvordan kan det være du er blevet opereret?

• #13   12. mar 2009 Det var fordi at de fandt en cyste på min venstre æggestok da jeg blev scannet første gang, og det viste sig så at den var 6 kg, og med celle forandringer, så den skulle fjernes smiley

• #14   12. mar 2009 jeg har fået så mange forskellige skud på hvad bettemanden vejer, så jeg tør ikke længere regne med noget he he, det sidste bud var tirsdag i sidste uge 3/2- 09 og 32+4, hvor hun skønnede ham til 1400, og en uge tidligere vare han scannet til 1900... så jeg tror bare vi ser hvad der sker og bliver overrasket he he...

men pt. døjer jeg rigtigt meget med at jeg de sidste 3 måneder har haft meget svært ved at falde i søvn, hele min krop er meget urolig (ikke kramper) men det gør at jeg vender og drejer mig 1000 gange hver nat, jeg er begyndt at døje med ondt i ryggen+ at jeg i forvejen havde/har en mindre bækkenløsning, så jeg længes rigtigt meget efter at føde så jeg kan komme til at leve lidt mere normalt igen, men forsøger at bruge dagene på noget, så jeg ikke går helt i stå.

Kommentér på:
så er det ved at være:)

Annonce