2.038 visninger
|
Oprettet:
Livmoderhals?!? {{forumTopicSubject}}
Undrede mig lidt, hvordan opdager man at ens livmoderhals er for kort?
Er det noget ens læge eller jordmoder undersøger ved de tjek man kommer til??
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Svar: 25
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 465
Det mindste den må være uden at det er "farligt" er 25 mm. Jo kortere den er - jo større er risikoen for at føde for tidligt.
Min måler ca 17-19 mm i denne uge. Jeg har været sengeliggende af den årsag de sidste 3 uger, og skal være det resten af graviditeten (er idag 31+1).
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 154
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 22
nå ja men det opdager jeg da så.. Jeg har været til et par akut-scanninger pga blødning men der har de ikke målt noget. og ellers er jeg kun blevet scannet udvendigt.. jeg er nu 24+6
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 465
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 22
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 465
Nej jeg tror ikke man selv kan mærke om den er for kort, hvis det er det du mener. Det er immervæk meget små marginaler vi snakker om....
Livmoderhals?!?