{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DUM - Dea-louise
  • #2   14. mar 2011 ja det tror jeg også det er for dem.

• #3   14. mar 2011 Det overrasker faktisk heller ikke mig.. Men som Heidi skriver, så synes jeg ligeledes at de burde have haft en chance for at kunne be/afkræfte kommunens valg ..

• #4   14. mar 2011 ud fra hvad vi har set i afsnittene, kan jeg ikke være mere enig i den beslutning fra kommunens side, og hellere nu end når bebs allerede er skadet af en dårlig behandling.

jeg synes principielt også de skulle have lov at få en chance under opsyn, for det er da sikkert hårdt at se sit barn blive taget væk og få beskeden at man ikke må se det, men samtidigt virker det jo igen ud fra hvad vi har set, ikke som om de gør ret meget for at kunne give barnet en god opvækst, var ved at rive hovedet af mig selv da jeg så det møde med jordmoren, hvor de begge sidder og hænger, gaber og ser meget meget ligeglade ud, til trods for det jo egentligt er ret vigtige ting de skal snakke om..

men har da ondt af dem, og synes også det må være forfærdeligt at stå i deres situation, det er vel aldrig noget man ønsker for sin værste fjende, men samtidigt er det barnet der kommer i første række, og hvis de virkeligt ikke har bedret sig og der måske enda ligger mere under end hvad vi har set og hørt, så mener jeg også det er iorden og berettiget..

• #5   14. mar 2011 ja ligsom hannah der kom på et hjem for unge mødre for at kunne bevise at de godt kunne tage vare på et barn.

• #6   14. mar 2011 Stakkels barn... Synes absolut ikke de på noget tidspunkt har virket til at kunne takle den kommende opgave, de kunne jo ikk engang tage sig sammen til at fjerne hunde og kattelort og til at rydde op!

Så godt barnet bliver fjernet, synes bare det er så drastisk når det sker lige efter fødslen når barnet har brug for at ligge og være tryg hos sin mor.....barnet ved jo ikke forældre er uegnede.
    Men godt kommunebn griber ind.

• #7   14. mar 2011 Hannah er de jo også ved at kigge på igen, om barnet alligevel skal fjernes, og så synes jeg måske bare det havde været det bedste at gøre det fra starten for hun er da 1½ år gammel nu er noget i den stil?

Med hensyn til Dea-Louise, ja så må i have mig undskyld men hvis man ikke engang kan tage sig lidt sammen til at få gjort rent og som i sidste afsnit hvor de sad og gabte hele tiden da de var inde ved jm. hvordan kan de så tage sig af et barn?

• #9   14. mar 2011 måske har de selv haft noget at skulle ha sagt, det er da svært at vide, hvis man alligevel ved at barnet bliver taget er det så ikke bedst at man slet ikke får knyttet et bånd til det, ved snart ikke hvad der ville være hårdest? =(

• #10   14. mar 2011 de har fåe6t tilbud det siger lovgivningen medmindre deres paragraf 50 har været slem, så er det bare om der har fra sagt sig tilbudet fordi de troede de kunne klare sig selv har hørt og deres jm besøg og det siger en del om dem
    ang hannah skriver medierne at kommunen går mefd tanke om hendes datter skal væk også

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #11   14. mar 2011 Det må slet ikke være sjovt som forældre at få fjernet et barn, og da slet ikke et nyfødt et.

Men kommunen fjerner altså ikke et barn hvis det ikke er berettiget! Jeg krummer tæer når jeg læser, både her og andre steder på nettet, at de skulle have haft en chance "som alle andre". Men det får alle andre altså heller ikke. Og man får ikke bare tvangsfjernet sit barn af en hovedløs sagsbehandler, det er en lang lang proces.
    Og når man hiver Hannah ind i diskutionen, så synes jeg da netop det beviser, at sådan et ophold ikke gør ting perfekte. de fleste kan sgu rette ryggen de uger de bor på hjemmet.

Den eneste der ALTID har RET til og KRAV på en chance er barnet, IKKE forældrene.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #12   14. mar 2011 Nu har jeg ikke kanel 4.. Og kender ik til hende her.. Hvorfor blev hendes barn fjernet?

• #13   14. mar 2011 da jeg boede sådan et sted var der en mor der fik sin datter med hjem men ca 3 mdr efter endte barnet på et børnecenter desværre, og det ikke sjovt at miste sit barn men kommunen gør det fordi de er bekymret for det barn, laver de en fejl belønner forældrenes indsats på at modbevise det.

det altid barnets tarv man kan tænke på ikke forældrenes det glemmer mange ind imellem også de offentlige instanser.

Tina W
    kan du ikke fortælle mig hvad hannahs sag omhandler kan nemlig ikke se det altså DUM

• #15   14. mar 2011 ejjjj jeg kan ikke følge med, har ikke parabol... smiley
    Vil nu gerne se det, der skulle ikke være en som har en bruger til kanal 4 jeg må låne????

Please.................... smiley

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #19   15. mar 2011 Hannah var jo osse 16år da hun fik sin datter ikk?

Dea og hendes kæreste er jo 20 og 28år så de er jo ikk "unge" som nogle af de andre.
    selvf er det forfærdeligt at få fjernet sit barn men ved at de får ikk "bare" fjernet barnet hvis der ikk er grund til det. Mange børn bor jo længe hos deres voldlige forældre, folk der drikker og folk som tager stoffer. så vil tro i deres sag er der en stor grund til det er fjernet.
    måske de skulle have haft bedre vejliedning mens hun gik gravid og på "kursus" i at få barn. selv hendes jordmor har haft advaret hende og der fattede hun minus.... men hvis ikk man selv kan indse man er en gris i eget hjem så må de jo få det lært at leve rent og ordenligt af nogle voksne og faglige folk.

Kommentér på:
DUM - Dea-louise

Annonce