{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

en lille opdate : ) {{forumTopicSubject}}

hej alle. jeg var inde og blive scannet idag , og alt så fint ud .. de ligger inden for deres mål som de skal.. fik også tjekket min livmoderhals (har fået lavet keglesnit) og den var fin og lukket så jubii for det også..

men det jeg ville fortælle var at vi var inde hos lægen bagefter og fik undersøgt det hun nu skulle , og så spørger hun om jeg har nogle spørgsmål.
jeg ville så gerne vide hvad hun kunne læse ud fra min hjertescanning sidste gang (hos spadser lægen) hun kikker mærkeligt på mig og spørg hva jeg vil vide alt ser jo fint ud..?? jeg forklare hende hele seancen fra sidst og siger at vi først kunne få svar på om TV2 var "ok" ved vægtscaningen i uge 28 .
det korte og lange er at hun er rystet over hva jeg fortæller og siger til mig at hun desværre havde hørt mange negative meninger om ham : ( og ville anbefalde mig at skrive en klage, så han måske kunne rette lidt op på sine kolde og spydige bemærkninger... selv sygeplejesken der var inde i rummet fulgte os ud og stoppede mig på gangen og faktisk bad mig lave en klage, hun kunne tydeligvis ikke fordrage ham. ha ha : )

men lægen sagde det så fint ud og det havde han også skrevet på journalen, bare ikke på den han gav mig...
så kæmpe idioten nyder bare at gøre nervøse tøsser som mig mega bange... øv øv øv øv

jeg linker lige hvis nogle ik fik læst den fra sidst.

god aften jannie : )

http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10009


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille opdate : )
  • #1   26. jan 2009 jamen du godeste sikke da en jubelnar..... skrev jeg vist også sidst.....

    Nå men GODT at alt er som det skal være.... og at ikke alle læger er ligeså spasseragtige.


Kommentér på:
en lille opdate : )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce