3.188 visninger
|
Oprettet:
Bowling mens gravid {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet inviteret ud og bowle, og vil gerne, men kom til at taenke paa om det er godt, eller de fraraader det. Ved ikke om det er noget jeg bilder mig ind, men synes jeg kan huske noget om graviditet og bowling ikke er det bedre cocktail. Ved ikke om det er den svingbevaegelse man laver... ellers kan jeg ikke se problemet. Men det kan ogsaa vaere at det foerst er naar man er hoejgravid, at det ikke er saa godt, eller maaske er det bare mig der helt galt paa den, og det er helt iorden.. hehe.. det blev lidt langt...
hilsen en forvirret nygravid, der gerne vil bowle
Iben 8+4
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 134
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.298
Tror ikk der er nogle regler for det, bare man lytter til sin krop:)
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 19 Svar: 82
sep 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 149
apr 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Babyer: 1 Emner: 53 Svar: 978
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
altså hvis man ikk har dyrket motion hele graviditeten og inden, så er det ikk så godt at starte på motion når man er mellem de 6-9 mdr. da det ka sætte fødslen igang, men det sker jo ikk fordi man spiller bowling et pat gange under graviditeten,
graviditet er jo ikk en sygdom og sku da helst heller ikk gøres til det, med mindre der er en hel masse i vejen under graviditeten.
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
jeg blev også inviteret ud og bowle og var tæt på at sige nej, men jeg tog med alligevel. De har sådan nogle lette børnekugler der næsten ikke vejer noget -bare tag dem. Det gjorde jeg, og jeg mærkede ikke noget til noget, fik heller ikke ondt nogen steder så bare find de aller letteste eller spørg dem ad oppe ved skranken.
der sker ikke noget ved det
Bowling mens gravid