{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.188 visninger | Oprettet:

Bowling mens gravid {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet inviteret ud og bowle, og vil gerne, men kom til at taenke paa om det er godt, eller de fraraader det. Ved ikke om det er noget jeg bilder mig ind, men synes jeg kan huske noget om graviditet og bowling ikke er det bedre cocktail. Ved ikke om det er den svingbevaegelse man laver... ellers kan jeg ikke se problemet. Men det kan ogsaa vaere at det foerst er naar man er hoejgravid, at det ikke er saa godt, eller maaske er det bare mig der helt galt paa den, og det er helt iorden.. hehe.. det blev lidt langt...
hilsen en forvirret nygravid, der gerne vil bowle smiley
Iben 8+4

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bowling mens gravid
  • #1   10. jan 2009 jeg var ude og bowle da jeg var 5 månder henne det eneste at du skal tænke på er at kuglen ikke må være for tung det skedte ikke noget med mig eller den lille hun er i dag 17 måneder og har ikke taget skade af det

• #2   10. jan 2009 Min veninde var med ude og bowle 14dage før termin (fødte en uge før termin) og hun tog bare de lette kugler og tænkte over at hun ikke skulle være for "vild". Hun bowlede i knap 3 kvarter, så var hun nød til at stoppe...
    Tror ikk der er nogle regler for det, bare man lytter til sin krop:)

• #3   10. jan 2009 okay - mange tak..

• #4   10. jan 2009 Jeg var ude og bowle 3 uger før termin, tog bare den letteste kugle. smiley og mit barn har det fint..

• #5   10. jan 2009 Det kan du sagtens... skader intet... god tur smiley

• #6   10. jan 2009 jeg har været ude og bowle da jeg ventedde min datter, og der skete ikk noget, det der er med bowling er som alt andet motion,

altså hvis man ikk har dyrket motion hele graviditeten og inden, så er det ikk så godt at starte på motion når man er mellem de 6-9 mdr. da det ka sætte fødslen igang, men det sker jo ikk fordi man spiller bowling et pat gange under graviditeten,

graviditet er jo ikk en sygdom og sku da helst heller ikk gøres til det, med mindre der er en hel masse i vejen under graviditeten. smiley

• #7   10. jan 2009 det med at man ikke må løfte for tunge ting er vigtigst i starten af graviditeten -og vidst også til aller sidst.

jeg blev også inviteret ud og bowle og var tæt på at sige nej, men jeg tog med alligevel. De har sådan nogle lette børnekugler der næsten ikke vejer noget -bare tag dem. Det gjorde jeg, og jeg mærkede ikke noget til noget, fik heller ikke ondt nogen steder så bare find de aller letteste eller spørg dem ad oppe ved skranken.

der sker ikke noget ved det

Kommentér på:
Bowling mens gravid

Annonce