sygemelding {{forumTopicSubject}}
ja hvad gør man?
Jeg arbejder i ældre plejen i rengøring og nu er jeg 25 uger henne og synes virkelig ikke rigtigt jeg kan holde til det mere, cykler fra sted til sted og så har jeg 4 bruger om dagen hvor der skal støvsuges og vaskes gulv, plus ekstra ting de skal have gjort, bla vask, badværelse osv. Jeg synes virkelig det er hård for ryggen nu og tempoet er meget lavet. får ondt under maven / over skambenet (forstå mig ret) hvis jeg anstrenger mig for meget. jeg vil gerne stoppe da det er hård synes jeg.
Jeg skal så til lægen i morgen da jeg skal tjekkes, men kan man bare sådan blive sygemeldt? nu har jeg jo ikke lagt mig syg, men bidt smerten i mig og taget på job (måske en dum fejl).. jamen hvordan forholder jeg mig til arbejdet hvis jeg kan blive sygemeldt og hvad med lønnen?
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Jeg er ikke på plejehjem men i folks privat hjem og gøre rent hos de ældre cylker hele aalborg tyndt næsten... og har 4 jeg skal til.. de kan ikke sætte mig til at lave mindre da jeg er ansat på 37 timer hvis jeg skal have mindre timer går det ud over min løn og det er jo ikke meningen.
marijana der er ikke andre opgaver da vores opgaver består netop af disse ting. det er jo prima rengøring ved de ældre og de kan jo ikk selv støvsuge eller sådan noget. hvis jeg kun får 2 bruger så er jeg ikke længere fuldtidsansat og mister en del penge..
mar 2008
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
dec 2008
mar 2008
Men synes det er kanont hård og ja skal der en ud og hjælpe mig så kan jeg lige så godt blive sygemeldt da de ikke sender 2 ud af gangen , det har kommunen ikke råd til. men nu må vi se hvad han siger i morgen... bare jeg starter cyklen om morgen og gøre rent det første sted har jeg det dårligt i ryggen og i maven.
dec 2008
Jeg har også haft en graviditet uden gener hvilket også har gjort jeg ikke har haft en eneste sygedag mens jeg arbejdede, så min chef roste mig for at holde så godt ud, men så længe man ikek har nogle gener, så er det jo ikke noget problem. Bare rart at kunne holde sig igang. Tilsidst blev det også for meget for mig, og så er der jo ikke andet for aend at stoppe. Man får jo ikke tak for at ødelægge sig selv, og du har jo også den lille at passe på.
mar 2008
dec 2008
mar 2008
sygemelding