Åhh - kom nu lille pige! {{forumTopicSubject}}
Så har jeg 9 dage til termin, men hold da op hvor vil jeg bare gerne snart have det overstået.. Det er begyndt og gerene mig så meget nu.. Har så ondt i ryggen og mine ribben!! Og syntes virkelig slet ikke det er pænt mere.. Min mave er alt alt for stor..
Forstår simpelthen ikke de kvinder der syntes det er dejligt og gå og være gravid.. Det er bare ikke mig.. Men måske også fordi jeg har haft så meget døje, jeg ved det ikke.. Og så fordi maven er så meget i vejen!!
Det kom godt nok til og lyde lidt negativt det her indlæg, men, måtte lige læsse ud på nogen, da jeg syntes det er lidt synd manden hele tiden får smøren..
Godt nytår og god aften til alle!
sep 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 149
- Så synes jeg man bliver så irriteret og sur. =)
Men kan betrygge dig ved at ligeså snart du får fornemelsen af at der sker noget, og der kommer gang i systemet. Bliver man simpelthen så glad, at man får en overdrevet energi, så føler jeg det i hvert fald lige pt..
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Tror måske også det er fordi hun er så livlig som hun er (hvilket jo selvfølgelig er godt).. Hun sparker bare konstant, og det gør virkelig ondt nu.. Men okay, hun har jo heller ingen plads nu, i forhold til hva hun plejer..
Men ja, lige nøjagtig.. Det med og skulle på toilettet hele tiden, have konstant ondt i ryggen, hele den ene side, og så ribbene, og så det og sove dårligt om natten.. Puha.. Men jeg bliver da vænnet til og vågne tit om natten.. Hehe.. Det er da positivt..
Flere folk har godt nok sagt, at ligeså snart jeg har født, kan de berolige mig med at smerterne i ryggen forsvinder.. Nøj jeg glæder mig.. Hehe..
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
men jeg synes synes nu også at det er rart at være gravid på trods af at jeg har ondt i mave, ryg, lænd, hofter, ribben og har en super livlig pige der synes det er sjovt at ligge så jeg får mere ondt og sparker løs hele tiden
men må indrømme at jeg glæder mig meget til at få min krop for mig selv
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Og jeg kan da se på dine billeder at i uge 38 har du da bare den flotteste mave, den kan du da kun være stolt af.
Men ja den er jo tung at bære rundt på
sep 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 149
Men er også begyndt at kede mig nu, har aaaaaaaalt for lang tid imellem mine veer. De måtte gerne komme videre =)
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Men ja, jeg er jo blevet ''spået'' til af to nu, at jeg skal føde her idag.. Så nu må vi se om de får ret.. Hehe.. Jeg håber det dog ikke, da jeg syntes det vil være lidt synd for hende, og have fødselsdag nytårsaften.. Så hun må gerne vente bare lige et par enkelte dage med og komme frem til verden..
Åhh - kom nu lille pige!