{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Opdatering - (AV :() {{forumTopicSubject}}

Heej tøser smiley

Så har jeg været inde hos min egen læge i dag, med alle de problemer som jeg havde med maven.. Hvis i husker smiley
Det viste sig, at det simpelthen er plukveer smiley i hvert fald i følge min læge.. Hun synes at alt tyder på dette...
Også selvom det har stået på i over 2 uger konstant stort set smiley Hehe..

Så tænker jeg lige..
Kan så mange plukveer godt sætte gang i en fødsel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering - (AV :()
  • #1   12. dec 2008 ja det er lidt øv jeg havde også plukveer så tidligt og mange af dem.. kraftige..
    de kan godt sætte dig igang.. men så længe de ikke er vedvarende og kommer på minuttet så skal du ikke være nervøs..

• #2   12. dec 2008 Jah tak, det er ikke altid lige sjovt.. Det gør sgu nas smiley
    Når det står på, og er virkelig slemt så kan jeg stort set ingen ting, udover bare at ligge ned :S
    Specielt her om aftenen.. Kan ingen ting :S
    Men jo de er vedvarende, og meget kraftige endda :S Men de kommer heldigvis ikke på minuttet..
    De kommer måske 5-10min af gangen, og så forsvinder de lige i et par minutter, og så kommer det lidt igen.. Sådan frem og tilbage :S

• #3   12. dec 2008 ok er det når du slapper af eller når du laver noget..?
    hvis det bliver ved så bliver de nød til at indlægge dig til aflastning da vi jo nødig skulle ha at du går i fødsels nu..
    men der er nogen der har flere og ktaftigere pluk veer end andre..
    jeg havde dem som sagt selv og min læge var også en idiot.oven i havde jeg bækkenløsning... så det var en kamp at blive sygemeldt. men du var sygemeldt ik?
    det eneste jeg kan "beordrer" dig til er at slappe mere af. selv om det er svært.. man bliver sku mere stresset af det..
    sker der noget der hjemme for tiden..? har du for travlt med julen eller?

• #4   13. dec 2008 Stort set hele tiden :S
    Både når jeg bare ligger og slapper lidt af, men lige så snart jeg bare rejser mig eller laver lidt, så gør det mere ondt.. Føles bare som en kæmpe stor mavepine smiley

Indlægges til aflastning ligefrem.. Kan man ikke bare ligge på langs her hjemme?
    Jo, er sygemeldt, og er lige blevet sygemeldt resten af min graviditet i dag.. Så skal jo bare være her hjemme - Både godt og ondt.. Heh smiley

Men ja tak.. Man bliver sgu mere stresset af bare, at ligge ned og lave slet ingen ting.. For så er det jo først tingene de hober sig op smiley

Heh, nej der sker skam ikke det store, vi går bare og nyder det snart er jul, og manden snart har juleferie så vi endelig får nogle gode uger sammen smiley

• #5   13. dec 2008 Stort set hele tiden :S - Men mest om aftenen
    Både når jeg bare ligger og slapper lidt af, men lige så snart jeg bare rejser mig eller laver lidt, så gør det mere ondt.. Føles bare som en kæmpe stor mavepine smiley

Indlægges til aflastning ligefrem.. Kan man ikke bare ligge på langs her hjemme?
    Jo, er sygemeldt, og er lige blevet sygemeldt resten af min graviditet i dag.. Så skal jo bare være her hjemme - Både godt og ondt.. Heh smiley

Men ja tak.. Man bliver sgu mere stresset af bare, at ligge ned og lave slet ingen ting.. For så er det jo først tingene de hober sig op smiley

Heh, nej der sker skam ikke det store, vi går bare og nyder det snart er jul, og manden snart har juleferie så vi endelig får nogle gode uger sammen smiley

• #6   13. dec 2008 det er træls søde

• #7   13. dec 2008 Tak skal du have..
    Ja det sgu noget værre møg smiley

• #8   13. dec 2008 ja nogle gange der vælger de at indlægge en til aflastning.. der er nemlig forskel på at gå der hjemme og prøve at slappe af og så ligge på sygehuset hvor man kun må gå på toilettet..
    jeg blev selv indlagt denne gang både pga bækken og plukveer og så havde jeg meget hoved pine så de var bange for at jeg skulle få svanger skabs forgiftning igen..
    de fandt så ud af da jeg havde født at jeg var ikke kun var 4 dage over tid men nærmere de 3 uger over tid..
    jeg kan ikke gå i fødsels selv åbentbart..

så jo det kan god ske at man bliver indlagt til aflastning.. men jeg håber da ikke at det er nødvendigt.
    men du sagde også at du gik og var nervøs hele tiden fordi du lægen ikke ville gi dig lægeerklæring resten af graviditeten.
    det kan jo være at det hjælper nu hvor du har fået det..

• #9   13. dec 2008 Okay, kan godt se pointen og det fornuftige i det faktisk..
    Men tror helt ærligt, at jeg ville blive mere stresset af, at ligge der inde og glo i en seng :S
    Så er det da først man kommer til at tænke på alt det der skal nåes her hjemme smiley Kunne lige forestille mig det smiley Puha! Hold da op...

- Hold da op.. 3 uger over tid.. Troede faktisk ikke det var muligt for kroppen at læde være med at gå i fødsel smiley

Men nej, håber skam heller ikke selv, at det bliver nødvendigt at indlægge mig pga plukveerne :S
    Ja lige præcis, tænkte hele tiden på om jeg overhovedet kunne blive sygemeldt resten af graviditeten.. Men det er jeg da heldigvis blevet nu, så der er da det mindre at tænke på smiley Dejligt smiley Håber også det muligvis kan hjælpe på det smiley

Kommentér på:
Opdatering - (AV :()

Annonce