405 visninger
|
Oprettet:

27. jun 2008 Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 174 Svar: 2.333
Opdatering - (AV :() {{forumTopicSubject}}
Heej tøser
Så har jeg været inde hos min egen læge i dag, med alle de problemer som jeg havde med maven.. Hvis i husker
Det viste sig, at det simpelthen er plukveer i hvert fald i følge min læge.. Hun synes at alt tyder på dette...
Også selvom det har stået på i over 2 uger konstant stort set Hehe..
Så tænker jeg lige..
Kan så mange plukveer godt sætte gang i en fødsel?
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
de kan godt sætte dig igang.. men så længe de ikke er vedvarende og kommer på minuttet så skal du ikke være nervøs..
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 174 Svar: 2.333
Når det står på, og er virkelig slemt så kan jeg stort set ingen ting, udover bare at ligge ned :S
Specielt her om aftenen.. Kan ingen ting :S
Men jo de er vedvarende, og meget kraftige endda :S Men de kommer heldigvis ikke på minuttet..
De kommer måske 5-10min af gangen, og så forsvinder de lige i et par minutter, og så kommer det lidt igen.. Sådan frem og tilbage :S
mar 2008
hvis det bliver ved så bliver de nød til at indlægge dig til aflastning da vi jo nødig skulle ha at du går i fødsels nu..
men der er nogen der har flere og ktaftigere pluk veer end andre..
jeg havde dem som sagt selv og min læge var også en idiot.oven i havde jeg bækkenløsning... så det var en kamp at blive sygemeldt. men du var sygemeldt ik?
det eneste jeg kan "beordrer" dig til er at slappe mere af. selv om det er svært.. man bliver sku mere stresset af det..
sker der noget der hjemme for tiden..? har du for travlt med julen eller?
jun 2008
Både når jeg bare ligger og slapper lidt af, men lige så snart jeg bare rejser mig eller laver lidt, så gør det mere ondt.. Føles bare som en kæmpe stor mavepine
Indlægges til aflastning ligefrem.. Kan man ikke bare ligge på langs her hjemme?
Jo, er sygemeldt, og er lige blevet sygemeldt resten af min graviditet i dag.. Så skal jo bare være her hjemme - Både godt og ondt.. Heh
Men ja tak.. Man bliver sgu mere stresset af bare, at ligge ned og lave slet ingen ting.. For så er det jo først tingene de hober sig op
Heh, nej der sker skam ikke det store, vi går bare og nyder det snart er jul, og manden snart har juleferie så vi endelig får nogle gode uger sammen
jun 2008
Både når jeg bare ligger og slapper lidt af, men lige så snart jeg bare rejser mig eller laver lidt, så gør det mere ondt.. Føles bare som en kæmpe stor mavepine
Indlægges til aflastning ligefrem.. Kan man ikke bare ligge på langs her hjemme?
Jo, er sygemeldt, og er lige blevet sygemeldt resten af min graviditet i dag.. Så skal jo bare være her hjemme - Både godt og ondt.. Heh
Men ja tak.. Man bliver sgu mere stresset af bare, at ligge ned og lave slet ingen ting.. For så er det jo først tingene de hober sig op
Heh, nej der sker skam ikke det store, vi går bare og nyder det snart er jul, og manden snart har juleferie så vi endelig får nogle gode uger sammen
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 38 Svar: 199
jun 2008
Ja det sgu noget værre møg
mar 2008
jeg blev selv indlagt denne gang både pga bækken og plukveer og så havde jeg meget hoved pine så de var bange for at jeg skulle få svanger skabs forgiftning igen..
de fandt så ud af da jeg havde født at jeg var ikke kun var 4 dage over tid men nærmere de 3 uger over tid..
jeg kan ikke gå i fødsels selv åbentbart..
så jo det kan god ske at man bliver indlagt til aflastning.. men jeg håber da ikke at det er nødvendigt.
men du sagde også at du gik og var nervøs hele tiden fordi du lægen ikke ville gi dig lægeerklæring resten af graviditeten.
det kan jo være at det hjælper nu hvor du har fået det..
jun 2008
Men tror helt ærligt, at jeg ville blive mere stresset af, at ligge der inde og glo i en seng :S
Så er det da først man kommer til at tænke på alt det der skal nåes her hjemme
- Hold da op.. 3 uger over tid.. Troede faktisk ikke det var muligt for kroppen at læde være med at gå i fødsel
Men nej, håber skam heller ikke selv, at det bliver nødvendigt at indlægge mig pga plukveerne :S
Ja lige præcis, tænkte hele tiden på om jeg overhovedet kunne blive sygemeldt resten af graviditeten.. Men det er jeg da heldigvis blevet nu, så der er da det mindre at tænke på
Opdatering - (AV :()