{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Svangerskabsforgiftning. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været til jordemoder, og havde protein i urinen. Døjer med at lyset er meget skarpt for mine øjne, så jeg dårligt har rullegardinerne oppe om dagen. Plus at jeg har en enormt irritererne kvalme, som gør at jeg overhoved ikke har den mindste appetit før en 17-18 tiden.

Jeg har så meget vand i mine fingre og arme at når jeg vågner om morgenen, føler jeg at jeg har fået tæsk og gør ondt når jeg bukker mine fingre.

Jeg har også utrolig ondt ved mine ribben, men kan også være den lille der sparker.

Men mit blodtryk er fint.

Tror i det kan være en svangerskabsforgiftning? Eller hvordan havde i det, da i havde det???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svangerskabsforgiftning.
  • #1   12. dec 2008 hvis du har de symp hvorfor har jm så ikke sendt dig op til nogle test..
    ud over at du ikke har højt blodtryk så er resten jo typiske tegn på det..
    jeg havde det ved den første..

jeg ville få nogle test.
    hvis du bliver svimmel og får kvalme og bliver dårlig i løbet af weekenden så skla du ringe til svangre amb..
    så du kan blive teste.. dit blodtryk kan stige lige pludselig..

• #2   12. dec 2008 Det undre også mig, hun sagde til mig at jeg skulle ringe til svangre amb, hvis jeg fik trykken for brystet.
    Men har heller ikke været særlig tilfreds med rigshospitalet når jeg har været til jordemoder, sidder altid og venter der ude i næsten en time, også bliver man nærmest kastet ud igen efter at havde målt blodtryk og mærket lidt på maven.

• #3   12. dec 2008 typisk hospitaler

• #4   12. dec 2008 ok ja det er da ikke særlig rart.. be din mand om at holde øje med dig.. hvis han føler at du bliver underlig eller du selv gør self så ring der op..

• #6   13. dec 2008 stol aldrig på lægerne. Jkeg blev afvist af 4 forskellige læger som bare mente jeg havede lungebetændelse. Jeg var så syg til sidst at jeg hverken kunne stå gå eller sidde. Da der endlig blev reageret var min lille ufødte pige død.
    Så hvis du føler det er helt galt så drager du bare afsted til fødegangen. Og der bliver du siddene indtil at de vil tage dig alvorligt. Det er kun dig der ved hvordan du har det.
    Knus Anja

• #7   14. dec 2008 Nej, jeg tog til tjek på sygehuset igår. De fandt sukker, hvide bloglegmer og protein i min urin, som de så har sendt videre til urin dyrkning. Plus de tog nogle blodprøver, som de også ville sende videre.
    Men da jeg stadig ikke havde for højt blodtryk, ville de ikke gøre mere.
    For så var de andre symptoner, meget normalt for en gravid i sidste face.

Mange tak for alle svarerne =)
    Nu kan jeg bar vente på svar fra sygehuset..

Kommentér på:
Svangerskabsforgiftning.

Annonce