{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.662 visninger | Oprettet:

Kender I det?Familien/svigerfamilien {{forumTopicSubject}}

Ak, hvor begynder jeg.
Man snakker om humoner og humørsvingninger når man er gravid, oplever den som så ikke selv smiley
, men jeg er efterhånden ved at være møg træt af min familie, svigerfamilie og kæreste konstant skal mugge over at jeg er sur, jeg siger generelt ikke noget, men alligevel skal man stikkes i siden og få af vide at man er sur smiley Jeg ser åbenbart sur ud, men helt ærlig så gider jeg ikke sidde og smile konstant, det er da for hårdt i kindtøjet smiley og straks bliver jeg stemplet som sur, især af min kæreste, han forventer åbenbart at hver gang han kigger på mig, så skal jeg smile. smiley
Min svigerfar siger en del at jeg er lud doven og sover hele tiden smiley

Det skal siges at jeg døjer med bækkenløsning, mange smerter i lænden og i guder hvor gør det ondt i både røv og mave at sidde på en stol i længere tid af gangen.
Lige pt bor vi hos kærestens forældre da vi er på boligjagt, og det er bestemt ikke sjovt, og slet ikke når man så skal høre jeg er sur af kæresten og lud doven af svigerfaren smiley

Andre der oplever en uforståelig familie, svigerfamilie og kæreste? og hvordan skal jeg lige takle det?
Min svigerfar er, pænt sagt, en meget dominerende type så plejer at ignorer hans udfald, men jeg kan mærke at jeg er en tikkende bombe indeni, og jeg vil helst ikke ødelægge noget hverken ved min familie, min svigerfamilie eller hos min kæreste.

Undskyld det lange udbrud, men jeg ved snart ikke hvor jeg kan få lettet mit hjerte med de ting mere, og jeg har brug for at høre om andre gravide har det eller har oplevede det samme, og nogle råd til at takle det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender I det?Familien/svigerfamilien
  • de2piger .
    de2piger . Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   13. aug 2014 det er ikke altid sjovt at være gravid, det kan være et fucking helvede men man må også kigge ind af, for man har tendens til at mene at hele verden er imod en på trods af at man selv er hamrende urimelig

  • #2   13. aug 2014 Har ingen råd, desværre.. Vil bare sende dig et kæmpe kram. smiley det fortjener du... For der er bare INTET der kan gøre mig SÅ PISSE HAMRENDE SUR, som at få af vide at jeg ser sur ud, eller er sur hele tiden. Når jeg egentlig ikke er sur, men måske bare træt, dårlig eller bare ikke gider rende rundt og smile konstant... XD Jeg flipper skråt haha... Så fedt du har tålmodighed, jeg havde for længst fået gravid-hormon udbrud...

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #3   13. aug 2014 Jeg HaDER min svigerfamilie, undtagens min kærestes far og to halvsøskende..

    Det er rigtig hårdt, men de skal altid rette, bestemme, spille kloge, sige hvad man gør forkert og generelt har de ingen fornemmelse af hvad man siger og ikke siger..



  • #4   13. aug 2014 Åh jeg kan ikke klare min svigerfar, han er virkelig også dominerende, heldigvis synes min kæreste, og resten af hans familie det også, så har mange til at sige fra for mig.
    Min svigerfar vil gerne bestemme hvor vi skal bo, hvordan vi skal opdrage kommende baby, det første han siger når vi ses er "husk at det er vigtigt at baby sover udenfor" også skal han altid kommentere på hvad jeg spiser, både nu og før jeg blev gravid, enden spiser jeg for meget, eller også er det for lidt, og mens han selv skovler ind med is og færdigretter sidder han og fortæller om hvor vigtigt det er at spise sundt.

    Jeg er også sur på svigermor for tiden. Selvom jeg altid har haft det godt med hende. Vi skal lørdag holde kærestens fødselsdag, og spurgte svigermor om hun ikke kunne bage nogle boller, nu har hun i stedet valgt at bage kage og komme med kakao, og vil gerne komme noget før for at være sikker på at der er pynte nok op med flag og balloner (kæresten bliver 24, ikke 5)

    Jeg har bækkenløsning, så ved ikke om jeg kan holde til at stå op og bage boller i flere timer (kæresten har en kæmpe familie), heldigvis har min kæreste sagt jeg gerne må kommandere med ham hvis det bliver for hårdt, men han har aldrig bagt noget før.


  • #5   14. aug 2014 Grow some balls og sig fra! De ved jo ikke at de overskrider dine grænser hvis du ikke fortæller dem det, de er trods alt kun mennesker.

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #6   14. aug 2014 Pernille: det der er nemmere sagt end gjort for mange

  • #7   14. aug 2014 AT-- Men så må man enten acceptere det eller gøre noget ved det. Det er jo nemt nok bare at brokke sig over det. smiley

  • #8   14. aug 2014 Hvor er I søde smiley

    Rart at høre jeg ikke er den eneste der har det svært, heldigvis har jeg ikke en svigerfar der siger hvor vi skal bo, eller han snakker til os som var det første gang vi skal flytte hjemmefra, vi er altså 25 år, og er udenmærket klar over at man ikke skal tage en lejlighed med fugt, luskede udlejere eller midt i byen smiley

    Jeg prøver at knibe ballerne sammen og holde ud max en måned mere, ellers må jeg tage møgfaldet fra ham når jeg åbner min mund og siger "nu holder du fandeme din kæft", jeg kan vel altid sige bagefter at det er hormonerne smiley


  • #9   15. aug 2014 Camilla: lige med det midt i byen, det er vel en smagssag, vi elsker at bo inde i byen, her er ikke særlig langt til noget, og selvom det er en by med gang i, så hører vi det ikke, her er meget fredeligt i vores gade.
    Min svigerfar fandt sådan nogle lejligheder der var på 57 kvm og treværelses, også var de ikke ret kønne. Vi selv fandt en på 100 kvm der levede op til vores krav, og vi elsker at bo her, og svigerfar har accepteret at vi ikke valgt en på 57 kvm for han kan jo godt se at denne her er flot.


  • #10   15. aug 2014 Misforstå mig ikke, jeg forsøger ikke at forsvare dem, for det er selvfølgelig ikke i orden at de behandler dig som de gør! Og jeg syntes bestemt du skal tage en snak med dem og forklare dem at det sårer dig.

    Men lige det der med at man ikke selv føler eller oplever at ens hormoner løber om hjørner med en, kender jeg alt for godt fra min første graviditet smiley Min kæreste har flere gange efter jeg har født, stukket til mig og sagt at jeg var lettere forfærdelig at være sammen med da jeg var gravid. Jeg har fejet ham af hver gang, og sagt at det syntes jeg bestemt ikke jeg var, og at det måtte være ham den var galt med.

    Nu er jeg så gravid for anden gang, og hvor har jeg dog ondt af min kære mand, for han havde jo SÅ ret! Nøj jeg har været strid allerede, og jeg er kun 7 uger henne.. Så jeg har i stedet taget det til mig nu, og selvom jeg måske ikke kan gøre det vilde ved det, så er jeg nu klar over det og kan måske tage lidt af humørsvingningerne i opløbet smiley

    Håber du får snakket med både svigerne og manden, og at I snart finder jeres eget at bo i smiley


Kommentér på:
Kender I det?Familien/svigerfamilien

Annonce