1.166 visninger
|
Oprettet:
Når man brændende ønsker sig nummer 2... {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg står i den situation at jeg rigtig gerne vil have nummer 2, men er i den vanskelige stund at jeg har pålagt mig en psykisk lidelse.
Har I nogen bud på hvornår det ville være et passende tidspunkt at få nummer 2?
Lige pt er jeg stabil i både behandling og medcin, men kæresten er i tvivl om vi skal vente og se tiden an et par år endnu.
Vi tænker meget på om der er mulighed for at vi får det fjernet, pga min og hans tilstand.
Årh, jeg er så forvirret.
feb 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
Man skal tænke på barnet, og man skal kunne være der 109%. Når man har en psykisk lidelse ved man ikke hvordan det udarter sig, og slet ikke hvordan man er når man lige har født..
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Så ønsker i er barn mere, så snak evt med din læge, er du på medicin, er det jo højst sandsynligt noget du skal ud af, inden du bliver gravid.
apr 2011
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
apr 2011
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
For altså hvis i mener i er stabile nok til at håndtere et barn mere, så er i det jo, i ved jo hvad et barn kræver, så det kommer ikke som en chok omvæltning at skulle op om natten og at en baby græder osv.
Som sagt er der mange forskellige psykiske lidelser. Min kæreste og jeg har begge en psykisk lidelse, men vi har en helt normal hverdag, og ingen tror på at vi har det, vi fungere lige så godt som alle andre på vores alder.
Når man brændende ønsker sig nummer 2...