{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vi skal have"
Vi skal have en...
LILLEBROR <3 Hvor er det vildt var til MD scanning i dag og der ligger den perfekteste lille baby dreng:) mig og min datter glæder os til han kommer ud til os.. Er SÅ glad så har jeg en a hver til o...
LILLEBROR <3 Hvor er det vildt var til MD scanning i dag og der ligger den perfekteste lille baby dreng:) mig og min datter glæder os til han kommer ud til os.. Er SÅ glad så har jeg en a hver til o...
Skrevet af: Rikke-emilies mor-38+med lillebror <3 - 13. maj 2013
Vi skal have en...
Skrevet af: Rikke-emilies mor-38+med lillebror <3 - 13. maj 2013
Vi skal have en...
LILLESØSTER!!!!! Hvor er det vildt altså :D :D Og har allerede shoppet en masse <3 hun var helt igennem perfekt <3
LILLESØSTER!!!!! Hvor er det vildt altså :D :D Og har allerede shoppet en masse <3 hun var helt igennem perfekt <3
Skrevet af: Anna - Marcus 281006 - Lillesøster 28+ - 3. aug 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
- Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
- Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
- Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
- Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
- Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.
mar 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 316
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 219
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Jeg har en meget skuffet nevø lige nu, han vil gerne have en kusine, fordi han har en fætter, og han svarede "øv, dumme moster, nu gider jeg ikke snakke med dig" også fik jeg hans mor (min søster) i røret i stedet. Han er 5 år (bliver 6 år til oktober) og har fra start elsket at følge med i udviklingen, og han vil gerne lære noget om babyer, han har lyttet til min mave med sit læge legetøj, og har passet på mig, så der ikke skulle ske baby noget. Så jeg håber han bliver ved sådan selvom det ikke er en kusine.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 18
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Vi skal have en...