{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg er 7 uger henne i dag med nr. 2.
jeg har de sidste par dage til en uge, været så sulten, at jeg får meget ondt i maven. jeg kan spise hele tiden. efter aftensmaden, hvor jeg spiser så meget at det sidder helt oppe i halsen, går der ikke mere end 1-2 timer, så er jeg vildt sulten igen.

ved snart ikke hvad jeg skal gøre. andet end at spise, men vil oss passe lidt på mig selv, ikke at overspise alt for meget. ville gerne kunne komme ned på min vægt igen.

er der andre end mig der har det sådan.? hvad gør i for at komme igennem dagen.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp.
  • #1   11. jun 2014 Sådan havde jeg det også i starten af min anden graviditet.
    Jeg drak simpelthen vand hele tiden, når jeg blev sulten, også inden jeg spiste.
    Men jeg kunne også spise og spise og spise, men det gik væk omkring uge 10 smiley

• #2   12. jun 2014 Sådan har jeg det altid, jeg er også sulten kort tid efter jeg har spist, og mit hænger ikke sammen med graviditeter. Men syntes ikke det blev værre i nogle af graviditeterne, men det forsvandt heller ikke.

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #3   12. jun 2014 Jeg havde det på samme måde i starten af min graviditet, men senere hen så gik det lidt over og jeg er 26+1 (:

Kommentér på:
hjælp.

Annonce