{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

MAllE
MAllE
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Fosterbevægelser ( bekymret ) {{forumTopicSubject}}

Kære alle sammen jeg er en pige på 23 :-). Jeg er gravid i uge 23+4 .. Er begyndt at mærke liv og i sidste uge var det nogle kraftfulde bevægelser , men i denne her uge mærker jeg ham ikke så meget som sidste uge , kan mærke at jeg har læt til tåre og kan ikke finde ro hvis jeg ikke mærker ham inden jeg skal sove.. Jeg er i trivl om de bevægelser jeg mærker i denne uge er ægte da de ikke er kraftige som i sidste uge .. Det skal så lige siges at jeg er første gangs gravid, så er syg af bekymring - skal jeg kontakte min jordmor ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fosterbevægelser ( bekymret )
  • #1   21. maj 2014 Prøv at snak med din læge om det, det kan være de kan sige noget så du ikke er så nervøs. Det er meget forskelligt hvordan den lille bevæger sig,

• #2   21. maj 2014 lioder vokser i yk, by har skiftevis god plads og meget lidt plads, derfor kan det variere sådan i perioder hvor meget man mærker baby.. men hvis du er urolig så ring til fødegangen smiley

• #4   21. maj 2014 Bare du mærker liv hverdag skal du ik være bekymret. Min søn var mega aktiv hvorimod mine piger var meget stille og havde også dage hvor jeg ik mærkede dem og de havde det fint smiley man kan ikke forvente at få et "godnat-spark" hver aften, så prøv at finde ro istedet, hvis du går og er urolig og nervøs stresser du dig selv og baby unødigt smiley

• MAllE
    MAllE Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   21. maj 2014 Tak for jers gode svar smiley det er helt klart noget jeg vil tage til mig smiley

• #6   22. maj 2014 Læg dig i sofaen og slap heeeelt af, drik evt noget koldt smiley Hvis ikke jeg mærkede min lille fis plejede det at virke smiley ellers lagde jeg mig på maven, så sparkede han løs smiley

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #7   22. maj 2014 Jeg oplev det samme da jeg var 22 uger Henne, hvor jeg før ku mærke hans spark kraftigere, men pludselig bare blive svage og sjældent. Jeg fik så afvide at det bare var helt normalt at der vil komme et tidspunkt hvor man ikke vil ku mærke babyen så meget. Men jeg tror nok at fra 25 uger henne, så skal man mærke babyen til dagligt. Men hvis du er så nervøs så tag kontakt til din Jm eller fødeafdeling

Kommentér på:
Fosterbevægelser ( bekymret )

Annonce