{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Maiken T
Maiken T
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 7

Hvad er det jeg mærker? {{forumTopicSubject}}

Jeg er gravid i 25 uge med min første og har kunne mærke hende dagligt de sidste 4-6 uger, men nogle gange kommer der en kraftig sammentrækning som jeg er lidt i tvivl om er baby eller noget andet.

Når jeg mærker hende, ligger hun oftest omkring min blærer og jeg bliver tit provokeret/motiveret til at gå på toilettet når jeg mærker hende, nogle gange er dette "bump" lidt større end normalt og så er det som om der går en spænding hele vejen ned gennem min livmor og ud (som om at der lige skal passere en lille luftboble som skal ud, men der kommer bare ikke noget ud, det er kun følelsen af at man bliver udvidet hele vejen igennem og ud).

Er der nogle der kan svare på hvad det er jeg oplever/mærker?

Det er ikke fordi det som sådan gør ondt, men følelsen af det, er ikke særlig rar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det jeg mærker?
  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #1   20. maj 2014 Tror det er plukkeveer du mærker.

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #2   20. maj 2014 Jeg er inde på min 24 uger og jeg har også ku mærke min lille dreng tit, det er selvf også min første. Jeg har det præcist på samme måde, jeg har fået talt med jordmødrene inde på fødeafdeling om det, og de fortalte mig at det var normale plukveer man får, og det minder om sammentrækninger, de skal bare ikke gå hen og blive regelmæssige eller gøre ondt, da plukveer kan modne livmoderen til en fødsel, de opstår fordi livmoderen træner sig frem til fødslen. Plukveer er hellere ikke noget man tit skal opleve i denne periode, først i sidst af graviditeten. Men ofte er de harmløse og gøre ikke noget, så de ikke farlige (:

• #3   21. maj 2014 Jeg vil sige det er plukveer. maven bliver hård og spændt i et par sekunder og så slapper du af igen. min mave blev hård som sten når jeg fik mine.

Kommentér på:
Hvad er det jeg mærker?

Annonce