Falsk positiv? {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Imorges tog jeg en test og det første minut til halvandet var den bragende negativ så jeg lå den og gik ind og puttede lidt. Da jeg kom i tanke om at jeg ikke havde smidt den ud, kom jeg ud til denne på billedet..
Jeg kan vel ikke regne med resultatet så?
Jeg har grædt hele morgenen fordi det slet ikke er planlagt og det er bedst for os (mener min kæreste) med en abort, hvis jeg er gravid..
Jeg har det seneste tid fået større bryster men det er også det eneste tegn på mulig graviditet.
Jeg vil meget gerne snakke med en der har prøvet at få abort, da jeg ikke ved hvad der skal ske
Jeg har virkelig brug for støtte ligenu
sep 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
nu sporger jeg nok lidt irreterende, men beskytter i jer ikke? naar han ikke vil have et barn?
jeg fik en abort i en alder af 16 klar den rigtige beslutning paa dette tidspunkt,
jeg gik til leagen fik bekreaftet graviditeten, han henviste mig til ud til gyno afd som scannede mig( jeg saa ikke skearmen) for lige at faa en ide hvor lant jeg var henne og hvor fosteret var. saa fik jeg efterfolgende en tid til en udskrabning, der gik vel en 2 uger inden jeg saa skulle have en udskrabning,
selve udskrabning forlobet var ogsaa ganske fredfyldt, fik 2 stikpiller som blodgore livmoderhalsen/ livmodermunde? saa laa jeg egentligt bare og ventede paa at blive hentet,, fik drop osv ned paa opetionsbordet, alle var rigtigt sode og venlige og jeg var oppe igen i lobet af 20-30 min paa stuen og maatte tage hjem ligesaa snart jeg synes jeg kunne staa paa mine ben:)
blodte ca 2 uger efter indgrebet:)
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
man kan godt blive gravid på prævention.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
Lyt til dig selv og snak med nogen du er tryg ved. Du skal leve med valget resten af dit liv. ( skal han jo så også, men det er ik hans krop og følelser der er i spil på samme måde)
sep 2013
Jeg var på psprøjte, men havde glemt at få den fornyet da vi var midt i flytning
Har søgt nettet tyndt, og ved alle aldrig er der gået lææænge før de blev gravide
Jeg har begået mit livs største fejl midt i en stresset periode
Og tak for forklaring på abort - pueha ??
sep 2013
feb 2014
ogsaa var jeg slf lidt ked af det efterfolgende men jeg kom hurtigt over det:)
men tror klart man skal vaere aflkaret med en abort hvis ikke man vil rammes af hvis nu teroien:)
men faa endelig snakket det godt igennem hvis du er gravid,
sep 2013
feb 2014
tror lige man skal fordoje nyheden saa at sige inden man med et klart hovede kan besmtemme sig for det ene eller det andet.men krydser da for du ikke gravid?
sep 2013
mar 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 219
Jeg har fået to i mine yngre dage.
Et smerte helvede og ens hjerte er knus og ødelagt for altid.
Det er 9 år siden jeg fik den første og 7 år siden den anden, der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker over det.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
mar 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
sep 2013
Falsk positiv?