{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.300 visninger | Oprettet:

Smerter ? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har lige et par spørgsmål smiley
Er 11+6 i dag, men har en masse menses smerter, især hvis jeg kommer til at hoste så niver det godt ? Er det normalt?
Synes hvis jeg ligger ned at jeg ikke rigtig kan mærke "den lille bule" men tilgengæld en masse som roder rundt i lysken?
Havde især igår en masse smerter efter jeg gjorde rent hele dagen at om aften kunne jeg ingenting smiley
Ville i være urolig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerter ?
  • #1   6. mar 2014 Måske er det din krops måde på at sige fra, det kan jo godt være hårdt for en gravid at gøre rent en hel dag, selvom man ikke er langt henne. De smerter du mærker, kan godt være ligamentsmerter, Så hvis jeg var dig, ville jeg få hvilet og se tiden an.. smiley

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #2   6. mar 2014 Hej, da jeg var i 11+4 dage, nu er jeg i 12+1 havde jeg præcise de samme smerter, de kom især sådan lidt til venstre men også som mens smerter, jeg blev også hurtig træt. Jeg tog til vagtlægen fordi han sagde at de måske kunne være en urinvejsinfektion da jeg lider af en kronisk urinvejsinfektion. Jeg blev gynækologisk undersøgt, det hele så fint ud. Men da jeg stadigvæk havde smerterne skulle jeg scannes. Så fandt de så ud af til sidst at det bare er mit ligement der vokser, for at gøre plads til barnet. Og det er meget normalt og kan være ubehageligt. Men så så, du er snart i anden trimester intet at bekymre dig over (:

  • #3   6. mar 2014 Takker for svaret smiley fandt lige min Angel Sound og brugte få minutter, og sørme ik om det bette bebs var villig til at jeg fik lov at fange hjertelyden. Bare det fik mig bekræftet i at den har det godt smiley
    Men har heller ik lavet andet i dag end at sove og hvile smiley men kan stadig mærke det arbejder godt nede i underlivet smiley


  • CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #4   6. mar 2014 Nu bliver jeg lige nysgerrig - hvad er Angel Sound?

  • #5   6. mar 2014 Det er en lyd dims hvor man kan hører hjertelyden igennem maven smiley ligesom sådan en de bruger hos lægen smiley

  • CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #6   6. mar 2014 Nåååh, ok. Den må jeg lige se nærmere på. Hvordan kan man være sikker på, at det ikke er moderens, men babys hjerte, man hører?

  • #7   6. mar 2014 Fordi du har ondt er fordi din livmoder vokser og det udvider sig. Derfor kan det godt gøre noget nas. Sådan er det ved alle kvinder. Det med at høre efter hjerte lyd skulle man passe på med, jeg var til jordmor i uge 14 og hun ville ikke gøre det på mig for den er meget lille så man skulle være heldig at ramme.

  • #8   6. mar 2014 Er 100% sikker! Babyens lille hjerte slår ekstrem hurtig, så man er ik i tvivl. Du kan os hører hvordan navlestregen arbejder, lyder som vindmøller..
    Men som du skriver ska man være heldig for den er jo så lille, så tror os det har noget at gøre med hvordan den ligger i hulen. Min søster har os kunne fange den da hun var 11 uger henne, og man er ik i tvivl. Der står man ska kunne hører fra uge 14 med angelsound.


  • #9   7. mar 2014 Siger os bare hvad min jordmor hun sagde. For man ikke skulle blive nervøs hvis man ikke kunne finde den

Kommentér på:
Smerter ?

Annonce