{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Frk. H
Frk. H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29

Hvad bruger i, for at huske hvilken uge? {{forumTopicSubject}}

I tirsdags var jeg til lægen og der var jeg præcis 10 uger henne. Men man glemmer jo let. Så som overskriften lyder, hvad gør i for at huske hvilken uge+dage i er i? Kan man få sådan en eller anden reminder på smartphone, eller sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad bruger i, for at huske hvilken uge?
  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #1   22. feb 2014 Skrev ugerne på en kalender vi har hængende. Ellers kan du sikkert finde en app eller en side på nettet - terminsberegner.

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#2   22. feb 2014 Har kigget på nettet, men kan kun finde sådan noget, hvor man skal regne forfra hele tiden.
    Og har også været i app store, men kunne kun finde noget hvor man skulle betale 60 kr. Så hvis der var et gratis alternativ, vil jeg nu hellere det smiley

• #4   22. feb 2014 BabyBump brugte jeg…der får man lidt info om hvad der foregår derinde dagligt hele graviditeten igennem, mave dagbog til dine billeder (med reminder om at huske det) og så er der et forum med folk fra hele verden, som er meget aktivt smiley

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #6   22. feb 2014 Woman log pregnancy på iphone bruger jeg.

• #7   22. feb 2014 Min mave sender dagligt beskeder

• Frk. H
    Frk. H Tilmeldt:
    jan 2014

#8   22. feb 2014 Tak for svar. Har kigget på babybump. Den er faktisk meget god ser det ud til smiley

• #9   22. feb 2014 Jeg fulgte ugerne som også var i året. Altså da jeg var i uge 37 var det uge 37.
    Jeg skiftede dog fredag smiley

Men libero er god. Den brugte jeg uden at logge ind smiley

• #10   23. feb 2014 Jeg var i hvert fald utrolig glad for BabyBump og bruger den faktisk stadigvæk til forumet….dertil har jeg så også PinkPad, som egentlig er samme app, men bare til fertilitets tracking….samme forum, bare med nogle andre grupper i tillæg smiley Brugte også PinkPad inden jeg blev gravid smiley

• sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #11   23. feb 2014 Jeg er tilmeldt min mave der får jeg mail hver dag, også med ca str på bebs osv. Og så har jeg hentet app'en fra libero.
    Er glad for dem begge smiley

Kommentér på:
Hvad bruger i, for at huske hvilken uge?

Annonce