{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Gave til større søskende {{forumTopicSubject}}

Har en mindre diskussion med manden smiley

Jeg vil gerne købe en ting til min datter som hun så får når den bette er født..
Bare for hun også får noget og kan evt lege med det mens man er indlagt...

Men er det dumt min mand mener hun er nok forkælet men det er jo ikke derfor men ondt sagt de første par dage får hun nok ikke 100% opmærksomhed som hun plejer smiley

Hvad har i gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave til større søskende
  • #1   15. jan 2014 Jeg ved at min søn får en 3hjulet cykel af mormor og morfar når han bliver store bror

• #2   15. jan 2014 Jeg tror bestemt ikke jeg skal regne med hun får noget af andre smiley

Så jeg må selv ud og købe noget men er bare træt af at skulle skændes med min mand om det smiley

Farmor og farfar og resten af den side af familien er ikke sådan nogle der giver ting andet end det er fødselsdag eller jul smiley

Det ender med jeg selv køber noget og så får han det først at vide når den findes frem efter fødslen smiley

• #3   15. jan 2014 Jeg syntes at hun skal have en ting, men også kun den ene gang. Ikke ved barnedåben, eller fødselsdag osv. Kun ved fødslen, sådan en tillykke, du er blevet storesøster gave smiley

• #4   15. jan 2014 Nej nej det er kun denne dag lidt a la han havde en gave med eller sådan noget smiley

Syntes det bliver for meget hvis de begge skal have gaver på fødselsdage osv...

Det var mere at købe en ting hun kunne lege med og få tiden til at gå her i starten

• #5   15. jan 2014 Jeg vil ikke som sådan lyve for hende, med at sige at han havde en gave med. Men vil i stedet sige tillykke med at du nu er blevet storesøster smiley

• #6   15. jan 2014 Det var nu heller ikke sådan ment tror nu godt hun ved det er fra hendes mor og far smiley

Men ville nu også høre hvad i andre gør eller har gjort smiley

• #7   15. jan 2014 Vi gav Simone en trøje, hvor der stod 'storesøster' på og hun var meget stolt!
    Hun fik også nogle sylvanian figurer som hun havde ønsket sig og ikke fik i julegave. Af bedsteforældrene fik hun et hus til sylvanian figurerne.

• #8   15. jan 2014 Mine unger har aldrig fået noget når de er blevet storesøstre, tværtimod har de selv været med til at købe en lille gave Til deres nye lillesøskend smiley

• #9   15. jan 2014 En af grundene til jeg gerne vil give hende en ting er fordi de sidste måneder er der kommet mange ting hjem som er til lille bror hun går meget op i det og hjælper med at lave hans værelse osv
    Men føler bare jeg gerne vil give hende en lille ting som hun kan hygge sig med mens jeg er indlagt og ikke er der for hende hvis det giver mening smiley
    Jeg VED hun ønsker sig noget my little pony og ved hun vil kunne lege med det jeg er i hvert fald indlagt tre dage enten pga kejsersnit men også fordi vi får hjælp til amning osv
    Trøjen fik hun da vi fortalte familien det smiley

profilbillede
  • #11   15. jan 2014 vi venter os nr. 2 og freja får helt klart os en gave når bubbi kommer, fordi hun er blevet storesøster og så hun har lidt at hygge med.

• #12   16. jan 2014 Vi købte ikke selv en gave til Villads da han blev storebror eller jo altså han fik en trøje hvor der stod 'jeg er blevet storebror' han havde en under graviditeten hvor der stod 'jeg skal være storebror' men rigtig mange af dem som kom på barselsbesøg havde både en gave med til storebror og lillesøster smiley

• #13   16. jan 2014 Ok kan høre det er lidt delt smiley

Jeg har besluttet at købe en ting til hende og så får hun den enten på sygehuset eller når vi kommer hjem og får hun masser af ting af besøgende så gemmer jeg det til hendes fødselsdag smiley

• #14   16. jan 2014 Jeg kan intet forkert i at storesøster eller storebror får en gave når den bette kommer, og det vil også ske herhjemme smiley

Kommentér på:
Gave til større søskende

Annonce