{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

kronisk sult {{forumTopicSubject}}

hejsa tøser

jeg har gennem min graviditet tabt mig en del og haft normal sult.
men de sidste dage især i dag har jeg bare været så sulten hvis ikke det er fordi jeg stopper mig selv ville jeg ikke lave andet end og køre ind. og er jo ikke intra i at tage en hulens masse på da jeg vejer godt i forvejen

så har i nogle råd til at stoppe sulten og trængen til at spise for det er nok egentlig det der er problemet er ikke sulten sulten men har bare en træng til at spise ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det

råd er meget velkomne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kronisk sult
  • #1   2. jan 2014 Lyt til din krop, den mangler højst sandsynligt et eller andet.

• #2   2. jan 2014 har tømt rødbederne asierne og de syltede agurker i dag og spist rugbrød med brie samt havregryn med mælk til jeg løb tør for mælk. andet har jeg ikke lyst til men skal have thaziki på yougurt champingion og tomatsalat til aften bare duften af kød giver mig kvalme
    spiser mit kalk jern og vitaminpille kan slet ikke komme i tanke om hvad jeg skulle mangle

lytter skam også til min krop syntes bare det er voldsomt jeg har behov for at have noget i munden konstant og det er sådan nogle mærkelige ting

• #3   2. jan 2014 Du er gravid, alt ved din krop er mærkeligt. smiley

• #4   2. jan 2014 haha du har nok ret. oplevede det slet ikke sidste gang måske derfor jeg syntes det er så mærkeligt nu

Kommentér på:
kronisk sult

Annonce