{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.441 visninger | Oprettet:

Tyndt lyserødt blod/udflåd.. {{forumTopicSubject}}

Ja, undskyld for detaljerne. Men hertil aften da jeg tørrede mig så jeg lyserødt (meget lys lyserødt) blod på papiret. Jeg tænkte det måske bare være en rift.
Men anden gang jeg gik på toilettet så jeg mine trusser var helt lyserøde!
Ville i være bekymret eller er det meget normalt? Blødte aldrig med Malou - heller ikke lyserødt!
Det er meget vandet og tyndt i det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyndt lyserødt blod/udflåd..
  • *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #1   17. dec 2013 Jeg havde nok kontaktet lægen i morgen tidlig hvis det var blevet ved.

Har du smerter eller andet ubehag ?

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #2   17. dec 2013 Jeg ville også lige ringe og høre i morgen, men det skulle være helt normalt.
    Jeg havde min mens som normalt de første to måneder i min graviditet (fandt først ud af jeg var gravid i uge 10 ca.) og der var ikke noget galt

• #3   17. dec 2013 Nej har ingen smerter eller ubehag. smiley

• *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #4   17. dec 2013 Jamen mit råd er kun at se tiden an til i morgen, og så kontakt lægen.

Hellere ringe en gang for meget end for lidt.
    Men ved det er meget normalt at bløde en smule. Eller det var ihvertfald hvad jeg fik at vide dengang.

• #5   17. dec 2013 Jeg har også blødt i denne graviditet, det var dog efter sex, altså derfor det man kalder for kontaktblødning. Men jeg ringede til vagtlægen med det samme for at høre hvordan jeg skulle forholde mig. Eftersom at jeg hverken havde smerter eller følte ubehag var han ikke bekymret. Han sagde jeg selvfølgelig gerne måtte komme ind og blive undersøgt, men at han hellere ville anbefale mig at ringe til egen læge og evt snakke om en akutscanning hvis det fortsatte med at bløde. Dog stoppede det igen efter en times tid.
    Så mit råd er også at se tiden an, og hvis det fortsætter ringe til egen læge og høre ham/hende ad.

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #8   17. dec 2013 Ville helt sikkert ringe til lægen.

• #9   17. dec 2013 Jeg blødte on/off i større eller mindre grad de første 11-12 uger i denne graviditet...
    Og min bebs har det stadig godt i maven smiley
    Jeg blev sendt til akut scanning 2 gange pga. kraftig blødning, men de mente at det bare var sarte slimhinder... Selvom jeg ikke havde haft sex de foregående dage..
    Krydser fingre for at der ikke er noget galt smiley

• #10   19. dec 2013 Kom i til scanning?

Kommentér på:
Tyndt lyserødt blod/udflåd..

Annonce