{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Plukke veer {{forumTopicSubject}}

Hej derude,
Jeg døjer utroligt meget med plukkeveer som gør pisse ondt faktisk så ondt jeg bliver dårlig og bliver nød til at ligge mig. Har snakket med min læge som sige jeg skal slappe noget mere af , men ligger jo fandme hele dagen for ligeså snart jeg går eller bevæger mig kommer de. Hun har sendt en henvisning til sygehuset men har ikke fået andet Info end det,

Så er der nogen herinde som ved noget om hvad de gør på sygehuset og hvilke betydninger det har at plukkeveerne gør ondt osv alt der er relavant.

Er kun 16 uger henne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plukke veer
  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #3   26. nov 2013 Har også døjet med det fredag, lørdag, søndag og lidt i går jeg er kun 15+3 men skal til jordmoder idag så satser på lige at tage en snak med hende om det.

• #4   26. nov 2013 Har haft det dagligt hele dagen de sidste 14 dage

• #6   26. nov 2013 Har blevet tjekket for blærebetændelse fortouger siden og fik piller og det blev sendt til dyrkning og det viste sig der ikke var noget i den og blev tjekket igen uden der var noget i det så blærebetændelse er det ikke

• #7   26. nov 2013 Jeg har også døjet med det lææææænge er 27+ nu og døjer stadig mine er så slemme jeg kaster op pga det smiley
    Har en varmepude som jeg prøver at lægge på maven for at afhjælpe men de bider gør de smiley

• #8   26. nov 2013 Termin feb. Går du så hjemme sygemeldt eller passer du skole/arbejde

• #9   26. nov 2013 Jeg er stadig på job de har talt om at sygemelde mig men arbejder kun 10 timer om ugen pga kronisk ryg smerter smiley
    Men så længe jeg kan arbejde vil jeg det

• #10   26. nov 2013 Okay , jeg er faktisk så hårdt ramt at det går ud over min skole da jeg ikke kan komme afted pga smerter ligger i sengen hele dagen er kun oppe når jeg henter min søn og til han kommer i seng, så håber at jeg kan få hjælp til at få det bedre når jeg bliver tjekket på sygehuset

• #11   28. nov 2013 jeg ringede i dag til min læge fordi jeg har modtaget et brev fra skolen omkring min studie aktivitet og at jeg skulle til møde og at nu havde jeg været på sygehuset som ikke kunne gøre noget og at det gik meget ud over min skole og han sagde så han ville skrive et notat i min journal om at jeg sygemeldes. så på tirsdag skal jeg ned og snakke med dem på skolen ang at blive sygemeldt på studiet, håber at jeg kan få lov at blive på su og starte igen næste år, for hader tanken om at være på kontant hjælp det har jeg været for meget af mit liv hvis i spørger mig. har fuldført en hg men derudover har jeg været igang med 1 uddannelse hvor det mislykkedes og dette er nummer 2 dog pga forskelligeting, og gider bare ikke være på kontant hjælp, men nu må vi se, er dog lettet over sygemeldningen så jeg ikke skal have det dårligt over jeg ikke kan komme i skole hverdag pga smerter

ved ikke hvorfor jeg skriver det tror bare jeg trængte til det skulle ud

• #12   28. nov 2013 Jeg er heldig at have et job tæt på med skiftende arbejdsstillinger smiley
    Men har meget ondt og må helst ikke forsætte som de er nu da de kan udvikle sig til rigtige veer smiley

Håber det er ok med skolen men plejer de ikke stoppe ens su ved sygdom?

• #13   28. nov 2013 termin. det er meget forkelligt skolen kan forsætte med su til man er frisk igen hvis de vuderer det vil være en god ide
    men det er helt op til skolen

• #14   28. nov 2013 Ok jeg blev nemlig sluttet i su den gang jeg blev sygemeldt i længere tid men håber da du bliver på su smiley

• #15   28. nov 2013 ja håber jeg også. men gør jeg ikke er der ikke noget at gøre ved det så må jeg på kontant hjælp og det er jo heldigvis ikke noget permanent men kun indtil min barsel er overstået

• #16   28. nov 2013 Nu ved jeg ikke om du har fået svar på dit spørgsmål om, hvad sygehuset vil gøre ved dine plukveer; men svaret er ingenting. De vil intet gøre for du har rundet 18. uge.
    Hvis eu går i fødsel nu, vil de ikke gøre noget for at stoppe det.

Når du er 18+6 vil de give vehæmmende og lungemodner hvis du går i fødsel.
    Fra du er 24+0 vil de prøve at redde babyen.

• #17   29. nov 2013 Ja det ved jeg men de kunne heller ikke komme med nogle råd andet end hvile

Kommentér på:
Plukke veer

Annonce