22. feb 2011 Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
Mors bryster "bløder" {{forumTopicSubject}}
Jeg havde en sød lille oplevelse i går, som jeg lige ville dele med jer
Vi har en fantastisk dejlig dreng, som fyldte to år i søndags, og så er jeg ni uger henne med en lillebror/lillesøster.
I går da vi havde været i bad, gled vores søn på det glatte badeværelsegulv og selvom min kæreste nåede at gribe ham, græd han som pisket over chokket. Pludselig stopper han og peger på mig og jeg ser til stor overraskelse, at hans gråd har sat fuld sving i hormonerne og der løber mælk fra begge mine bryster..
Vores søn opfatter det uheldigvis som blod og græder nu endnu højere fordi hans mor har slået sig.
En halv time - og to Mc.Queen plastre senere (det hører sig jo til,til sådan en "blodig" affære Ser jeg ingen anden udvej end, at forklare ham stille og roligt, at det ikke er blod og mor ikke har slået sig men, at det er mælk, ligesom koen har til den lille kalv (en godnathistorie han er meget glad for)
Dette resulterer så i, at han til morgen løber ind til vores dagplejemor og råber "Mor mælk budder (bryster)" ..
Vi vil meget gerne holde lav profil ind til vi har været til scanning, så jeg krydser for alvor fingre for, at han snart glemmer det, eller jeg kan feje folk af med godnathistorien og sige "Ja morKOEN har mælk i brysterne"
En rigtig god dag til jer alle
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
okt 2010
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
Mor: Hvor gammel er jeres?
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Da min mor var gravid med mig, havde min søster lige fået af vide at mor og far skulle have en baby, som var inde mors mave, og hun blev storesøster. Min søster som på det tidspunkt lige er startet i børnehave, løber hen til hendes ynglings pædagog og siger "min far skal have en baby"
Da pædagogen spørger min far da han henter min søster, om han og min mor skulle skilles undrede min far sig ret meget, ind til hun fortæller hvad min søster havde fortalt. Og han må jo så forklare at det er vores mor han skal have en baby med.
okt 2010
Mors bryster "bløder"