{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Mors bryster "bløder" {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en sød lille oplevelse i går, som jeg lige ville dele med jer smiley

Vi har en fantastisk dejlig dreng, som fyldte to år i søndags, og så er jeg ni uger henne med en lillebror/lillesøster.

I går da vi havde været i bad, gled vores søn på det glatte badeværelsegulv og selvom min kæreste nåede at gribe ham, græd han som pisket over chokket. Pludselig stopper han og peger på mig og jeg ser til stor overraskelse, at hans gråd har sat fuld sving i hormonerne og der løber mælk fra begge mine bryster..
Vores søn opfatter det uheldigvis som blod og græder nu endnu højere fordi hans mor har slået sig.

En halv time - og to Mc.Queen plastre senere (det hører sig jo til,til sådan en "blodig" affære smiley Ser jeg ingen anden udvej end, at forklare ham stille og roligt, at det ikke er blod og mor ikke har slået sig men, at det er mælk, ligesom koen har til den lille kalv (en godnathistorie han er meget glad for)

Dette resulterer så i, at han til morgen løber ind til vores dagplejemor og råber "Mor mælk budder (bryster)" ..

Vi vil meget gerne holde lav profil ind til vi har været til scanning, så jeg krydser for alvor fingre for, at han snart glemmer det, eller jeg kan feje folk af med godnathistorien og sige "Ja morKOEN har mælk i brysterne" smiley

En rigtig god dag til jer alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mors bryster "bløder"
Kommentér på:
Mors bryster "bløder"

Annonce