1.082 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Panodil"
panodil
min lille babypige fik sin 3 mdr vaccine igår, og lige fra hun fik den blev hun pylret, og kunne ikke finde ro, hun fik feber som her i nat og stadig til morgen ramte 39,9 hvilket har resulteret i hu...
min lille babypige fik sin 3 mdr vaccine igår, og lige fra hun fik den blev hun pylret, og kunne ikke finde ro, hun fik feber som her i nat og stadig til morgen ramte 39,9 hvilket har resulteret i hu...
Skrevet af: - Ditte med M&M - - 7. dec 2011
Panodil??
Hej. Jeg er meget i tvivl om man må tage en enkel panodil eller om man ikke må spise dem.. Har fået noget influenza og har haft den ondeste hovedpine de sidste par dage, så nu ville jeg egentlig tage...
Hej. Jeg er meget i tvivl om man må tage en enkel panodil eller om man ikke må spise dem.. Har fået noget influenza og har haft den ondeste hovedpine de sidste par dage, så nu ville jeg egentlig tage...
Skrevet af: Sandi L - 3. nov 2011
panodil
Hej Er der nogen der ved hvor meget smertestillende man må tage når man er gravid? Jeg har læst at panodil ikke skader, men det er vel et spørgsmål om mængden eller?
Hej Er der nogen der ved hvor meget smertestillende man må tage når man er gravid? Jeg har læst at panodil ikke skader, men det er vel et spørgsmål om mængden eller?
Skrevet af: marie (prinsesse mor x 2) J - 11. sep 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Løsne 10 skruer 800 kr.
- Vandtilførsel 500 kr.
- Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
- Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
- Hjælp til elstik 500 kr.
- Vinduespudsning 600 kr.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 7 Svar: 88
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Skal du tage smertestillende skal det være paracetamol. Du må under ingen omstændigheder tage ibuprofen når du venter dig.
Nyere forskning tyder på at overdrevet brug af selv paracetamol i første trimester, kan påvirke udviklingen af drenges kønsorganer.
Så alt med måde og kun hvis det er virkelig nødvendigt
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 7 Svar: 88
okt 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 95
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
okt 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 106
Jeg fik Dolol i tredje trimester grundet voldsomme smerter....skulle føre dagbog over præcis hvor meget jeg tog og hvornår så fødselslægerne kunne se om der var grund til at gøre klar til et barn med abstinenser... det var der heldigvis ikke, jeg bed så mange smerter i mig, som overhoved muligt inden jeg tog noget da intet smertestillende er godt for baby
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
Lider af spændings hovedpiner og migræne, smerter i ryggen og knæ. Men prøver så vidt muligt at bide smerterne i mig og tage så lidt som muligt, men min største ulempe er at alm panodil ikk virker på mig, det eneste som virker er mine ibumetin.
Men må finde ud af hvad der ellers er af muligheder, har overvejet de varme nogen som apoteket reklamerer med i øjeblikket og se om de virker, også må jeg ellers bruge muskel creme i stedet for.
okt 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 106
nov 2013
nov 2013
nov 2013
ThermaCare® er et smertestillende produkt med klinisk dokumenteret effekt som mindsker muskelspændinger og lindrer smerten. ThermaCare® varmeomslag giver naturlig smertelindring af muskelsmerter uden brug af medicin.
Så dem må man godt bruge går jeg ud fra. Og de er ikk så dyre igen som jeg havde regnet med.
Men ellers så kan jeg klart anbefale back on track, de har lidt ala samme effekt med at afgive varme, har en til mit håndled og knæ, og de virker rigtig godt. Har også en t shirt, men den virker bare ikk så godt i nakken. Så kunne også være jeg skulle købe noget andet som hjælper bedre der, og det er jo helt naturligt, så det kan bruges igen og igen.
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
Panodil