{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksende brystvorter
  • #1   21. okt 2013 Fuck.... Husker det også... Kæmpe vorte der pludselig dukkede op...

Så guten, syns jeg... Min datter er 6 mdr og jeg ammede i 2 mdr. Mine patvorter er næsten normale igen, men ikke helt. Kun når de stritter smiley haha

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #2   21. okt 2013 Det fik jeg (heldigvis) ikke.. kan godt huske en masse historier fra veninder, den gang jeg var gravid og deres blev aldrig normale igen

• #3   21. okt 2013 Mine voksede også da jeg var gravid, og de er desværre ikke blevet mindre igen herefter. Savner også mine små fine brystvorter smiley

• #4   21. okt 2013 uh hvor jeg kan nikke gengendende til det og jeg har i forvejen store brystvorter... da jeg fødte min mindste søn fik jeg at vide at hele min brystvorte skulle være i hans mund når jeg ammede.. year right dame har du set hvad størrelse den har altså smiley men mine blev desværre ikke mindre igen smiley

• #6   21. okt 2013 Åhh fuck haha...., ej håber de bliver normale igen, men kan godt høre at det svinger meget fra person til person. Altså det er jo ikke en kæmpe enorm kokasse jeg har siddende, men synes nu de er blevet lige lovlige store og synes ærligt talt godt de lige kunne lade være.... Hmm og oven i det har jeg faktisk også fået nogle røde streger på brystet som jeg mistænker for, at kunne være strækmærker smiley føler mig lidt uheldig snøft!

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #7   22. okt 2013 Ja og mine er helt normale igen smiley ammede 4 1/2 månede

• #8   22. okt 2013 Mine blev aldrig sig selv igen, jeg har intet i mod det da man gerne må se på min krop at jeg har et barn smiley men jeg savner da også de der små fint strut bryster som jeg havde ha ha smiley

Kommentér på:
Voksende brystvorter

Annonce