{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.402 visninger | Oprettet:

Prinsesse-i-maven
Prinsesse-i-maven
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29

Gravid og pizzaost ? {{forumTopicSubject}}

Hej piger !

Det slog mig her til aften, om man som gravid kan spise pizza med god samvittighed ? Jeg har til aften spist pizza med pizza-ost og så var der også gorgonzola på toppen - men aner jo faktisk ikke om det er pastuseret eller ej ?
Pizzaerne er købt på en restaurant ubagte, har så selv bagt dem færdige hjemme ved 210 grader ..

Er det okay - eller er det noget værre skidt ?!

Undskylder på forhånd, hvis det er et dumt spørgsmål !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid og pizzaost ?
  • #1   18. okt 2013 Spis hvad du vil men med måde

• #2   18. okt 2013 Tak for svaret smiley jeg spiser nu sjældent pizza - men så slog det mig lige omkring det med pastuseret og upastuseret ..

Håber det går smiley

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #3   18. okt 2013 Hvis det bliver varmet kan jeg ike se problemet...??

• #4   18. okt 2013 Okay stepjk ! smiley
    Det tænkte jeg nemlig også - at når osten bliver varmet op, burde det ikke være noget problem -
    Men jeg kom bare sådan itvivl ..
    Og kender i så det, så tænker man bare på det kontant, uden at finde et svar smiley

• #5   18. okt 2013 Hvis man skulle efterleve alle de regler, forbud og foreskrivelser der er til og for gravide kunne man ligeså godt barrikaderer sig i sofaen derhjemme.
    I dk er hygiejnen på fødevarer blandt de bedste i verden, og det er sjældent folk bliver syge af at spise danskproducerede fødevarer.
    Jeg spiser fx havarti stort set hver dag, og spiser sushi en gang om måneden Ca..
    Så længe du ikke spiser flere kilo upastoriserede produkter, så går det nok endda.
    Selv et produkt som rå æg direkte fra skallen er jo blevet legalt at spise igen

• #6   18. okt 2013 Ja du har ret - men for pokker, alle har jo en mening og så bliver man helt usikker ! Men tak for beroligelsen smiley

• #7   18. okt 2013 smiley

• #9   19. okt 2013 Tak vals - det har jeg også gjort hidtil ! Men kom lige i tanke om det efter jeg havde spist den pizza med gorgonzola - men igen jeg havde den i ovnen på 210grader i 15 min - så det burde have dræbt de bakterier er evt kunne være smiley tror jeg smiley

• #11   19. okt 2013 Det tror jeg de er smiley men man bliver jo helt bekymret - når det pludselig popper op i hovedet .. Hihi

• #12   19. okt 2013 Omg tror du skal en tur på sygehuset til udpumpning smiley

Helt ærligt så er det ved at være for langt ude med alle de forbud når man er gravid. Self skal man ikke drikke og ryge. Men Come on det er sku da hysterisk. Det ender jo med at vi får børn der ikke kan tåle en skid og bliver multiallergikere når de kommer ud, fordi de ikke har fået nogen bakterier

• #13   20. okt 2013 Jeg har spist masse af det da jeg var gravid;) mine børn er sinde og raske;)

Kommentér på:
Gravid og pizzaost ?

Annonce