{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

Sunket mave {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået lov at komme hjem fra sygehuset, men skal selvfølgelig ind til regelmæssige tjek, og opstår der det mindste tegn på veer igen, skal jeg komme med det samme.
Inden jeg fik lov at gå blev jeg undersøgt i alle ender og kanter af både læge og jordemoder, og vi snakkede lidt om hvilke tegn jeg skulle være opmærksom på som evt. KUNNE være tegn på fødsel.
Jordemoderen kigge så på mig og sagde at min mave var sunket godt ned, hvilket jo, kan være tegn på snarlig fødsel i de sene graviditets uger, jeg skulle derfor holde øje med om den sank yderligere.
Nu hvor jeg er kommet hjem, har jeg så kigget lidt i spejlet, kigget på billeder herinde og på andre sider, og jeg synes altså ikke at jeg kan se den er sunket synderligt, eller for at sige slet ikke i forhold til andres billeder..
Hvad er jeres uforbeholdne mening?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sunket mave
  • #1   18. sep 2013 Måske det ville være en ide med et billede også, er 29+5

profilbillede
  • #4   18. sep 2013 De havde rigtig mange bud..
    1. Så havde jeg en urinvejsinfektion, den kan ubehandlet sætte gang i fødsel
    2.jeg havde en bakterie i kroppen der giver 3-dages feber, den kan sætte gang i fødsel
    3.baby står meget dybt og masserer skambenet, det frigiver et hormon der kan sætte gang i fødsel
    4.presset på min livmoder er for stort fordi den er sunket yderligere og ikke kan klare trykket
    5.jeg har begyndende ssf og har haft det i noget tid efterhånden, og selvom det ikke.har udviklet sig har det alligevel sat skub i tingene..
    Og et par grunde til jeg ikke lige kan huske..
    Så bud er der nok af.. Nu har de elimineret alle dem de kan med medicin, behandling osv. Også må tiden vise om der sker mere.. Det er gode tegn at min livmoderhals ikke afkortede sig mere til trods for veer og sammentrækninger i 14 timer.. Så nu er det bare at tage en dag ad gangen

Kommentér på:
Sunket mave

Annonce