Milepæl nået...nakkefoldskanning {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Ja så nåede vi en milepæl, baby og jeg. Har i dag været til nakkefoldskanning , som gik godt. Baby var i fuld vigør, og spoinkede rundt. Den hoppede op og sprællende med arme og ben, og dalede stille ned for at hoppe op igen og sprælle med arme og ben, som om den hoppede på trampolin. Helt fantastisk oplevelse.
Jeg er dog ikke den letteste at skanne da jeg fik at vide at min livmoder er meget bagoverbøjet. Desuden skulle de jo sikre sig at baby sad hvor den skulle og ville derfor gerne finde livmoderhalsen, så de var sikre i deres sag. Men ak, den kære livmoderhals var ikke at finde. Der blev kaldt et par mere erfarne øjne ind, som først skannede udvendigt, men ikke kunne finde noget. Derfor blev jeg også skannet indvendigt, men stadig var der tvivl. Jeg begyndte at blive en smule nervøs da de ville kalde en læge indog kigge.
Hun skulle dog kun kaste et blik på skærmen før hun kunne udpege hvor min livmoderhals var. Puha en lettelse. Hun sagde at den var svær at finde fordi den var så lang. Men baby sad altså heldigvis hvor den skulle.
Baby fik desuden er fint resultat, 1:9177. Den havde to arme, to ben og et fint lille hjerte vi kunne se slå.
Nu ser vi bare frem til næste milepæl, som er MD d 7 november.
Til slut får i lige et billede at vores lille sprældemand/pige.
maj 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
maj 2013
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
jan 2010
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
maj 2013