{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.692 visninger | Oprettet:

Prinsesse-i-maven
Prinsesse-i-maven
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29

NF og køn - SÅ glad og spændt! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen smiley

- jeg vil også dele min nf oplevelse med jer smiley jeg var utrolig nervøs inden vi skulle ind, men alt så fint ud og lille blob hoppede rundt - virkelig stort at se smiley
Jeg vil også gerne dele mit fine nf-billede med jer og i må meget gerne gætte kønnet, det er så hyggeligt smiley jeg har ikke selv nogen idé :):)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NF og køn - SÅ glad og spændt!
  • #1   8. sep 2013 ih hvor spændende smiley

Hvor er det i kigger henne, når i kigger?! smiley

• Rikke K
    Rikke K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #2   8. sep 2013 gætter også pige, sys det ser ud til at tappen vender den ad

• #3   8. sep 2013 Hejsa Rikke K smiley

Jeg har aldrig rigtig fattet det med tappen ?! Kan du give en lille forklaring ? smiley

God aften

• #4   8. sep 2013 Jeg mener at der er denne tap. Dog er jeg ikke 100% sikker, så folk må lige rette mig hvis jeg har sat ringen forkert. Men er tappen vandret er det en pige, men er den skrå er det en dreng smiley

profilbillede
  • #5   9. sep 2013 pige

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #6   9. sep 2013 Jeg synes engang man kunne se det på maven på den lille. Er maven stor og rund er det en dreng og er den lidt mere flad pige. Så mit gæt er også en pige smiley

• #7   9. sep 2013 Årh - den tap ! Alle har snakket om en lille tap, vidste bare ikke hvor jeg skulle kigge hen smiley tak for fin forklaring - den køber jeg smiley det lyder i hvertfald meget overbevisende smiley

Og det med maven på bebse, det lyder interessant - det har jeg aldrig hørt .. Men de skal skam sikkert nok passe smiley

Vi ønsker os en lille pige, så det kunne være dejlig hvis i have ret smiley jeg har dog drømt at vi får en dreng smiley og så længe bebse er sund og rask er vi lykkelige ..
    Vi skal til kønsscanning næste lørdag, så det er super spændende smiley

Kommentér på:
NF og køn - SÅ glad og spændt!

Annonce