{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Hjælp!!! :( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg er 15 uger henne nu og venter en lille dreng.
Igår blev jeg nød til at løbe efter toget, da min bus var sent på den. Nåede ikke toget og det rev rigtigt meget lige efter i maven som om det var plukveer,
Jeg sad ned efter og jeg kunne godt mærke jeg var lidt øm da jeg tog det næste tog.
Jeg tog hjem og lavede mad og da jeg skulle op fra stolen efter at have spist kunne jeg næsten ikke rejse mig op.
Jeg har utrolig mange smerter omme fra lænden som går om foran og ned i lysken i begge sidder.
Jeg har sovet forfærdeligt i nat - dog gør det ikke ondt når jeg ligger helt stille. Har prøvede at lave bækkenøvelser og der er da heller ikke noget der gør ondt - det er kun når jeg bevæger mig.
Jeg har aborteret sidste gang jeg var gravid og er helt forfærdelig bange for hvad det kanvære.
Jeg har ringet til lægevagten men de siger jeg skal blive liggende og vente til jeg kan ringe til egen læge.

Er der nogle af jer der har haft sådannen smerter og hvad kan det dog være? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!! :(
  • #2   28. aug 2013 Jeg tænker også ligament smerter smiley for de kan gøre forbandet ondt smiley

• #3   28. aug 2013 Men kan de også godt komme omme fra ryggen og gå om til maven? og være der hver gang jeg bevæger mig.

• #4   28. aug 2013 Jeps kan de godt,
    Når du er så langt henne er sandsynligheden for at du abortere langt mindre. Og hvis du gjorde ville du jo også have smerter når du slappede af- tænker jeg.

Men ring da til din læge.så du kan blive rolig.

Jeg ville dog ikke være urolig.
    Har aldrig hørt nogle abortere fordi de løb:-)
    Jeg løber selv engang imellem, og jeg skulle gerne have født om en måned smiley

• #5   28. aug 2013 okay jeg håber at du har ret.
    Ringer for en sikkerhedsskyld. Jeg kan mærke panikken helt vildt efter det vi oplevede sidst.
    Håber virkelig ikke det er noget. tæller minutter til at jeg kan ringe til lægen lige nu.

• #6   28. aug 2013 Kram

• #7   28. aug 2013 så er jeg kommet hjem fra lægen.
    Lillemanden har det helt fint og livmoderen er blød som den skal være. Hun sagde at der hvor jeg har ondt omme fra er noget man får når man er gravid men ofte meget længere henne end jeg er. Jeg kan have aktivieret det/startet det da jeg løb. Jeg skal holde øje med det indtil på mandag. Må ikke løfte og kun slappe af og jeg skal løfte mine ben op og ned af sengen på en bestemt måde. (De siger at jeg skal passe meget på mit bækken)

Jeg er bare rigtig glad for at han har det godt inden i maven - Men jeg kan godt mærke at jeg stadig er lidt bekymret.

• #8   28. aug 2013 Det lyder meget som de ligament smerter jeg havde da jeg ventede min søn. Jeg ved godt det er svært men du bliver nødt til at ligge alle de bekymringer væk fordi det er hverken godt for dig eller babyen. Og dun graviditet vil blive et helvede hvis du går og bekymrer dig hele tiden. Jeg havde det selv og jeg lade vejrtræknings øvelse når jeg blev bekymret.

• #10   28. aug 2013 synes heller ikke jeg har været så bekymret. Men kunne bare mærke frygten for at jeg sludselig skulle miste ham kom meget hurtigt da jeg fik ondt.

Har stadig meget ondt. Men jeg må bare prøve at tage det stille og roligt.

Kommentér på:
Hjælp!!! :(

Annonce