{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Skræmt af tanken om baby? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i skønne damer.
Er jeg den eneste der har været skræmt af og sq ha nr 3?
De to store har været lette som små, har haft super nemme graviditeter osv, men nu jeg er 6+0 skræmmer tanken mig altså!
Klare vi en nr 3? Mister jeg når jeg ikke er længere henne? Vil de store tage det ok? Får jeg min krop igen som efter de to andre?
Alle sådanne tanker går jeg med lige nu, er det bare mig der er skør?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skræmt af tanken om baby?
Kommentér på:
Skræmt af tanken om baby?

Annonce