{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstervandsprøve
  • #1   15. jun 2013 Fik prøven torsdag, synes ikke det gjorde synderligt ondt..
    De ringede med svar lørdag eftermiddag

• #2   15. jun 2013 Okay håber også på hurtig svar og så det self er godt ...

• #3   16. jun 2013 Undskyld jeg blander mig:). Hvordan foregår sådan en fostervandsprøver egentlig?

• #4   16. jun 2013 Jeg har ikke prøvet fostervandsprøve men moderkageprøve, lidt det samme, det gjorde ikke ondt som sådan men det var ubehageligt syns jeg.

• #5   16. jun 2013 Okay tak for svar smiley jamen man får stukket en nål igennem maveskindet og ind til baby og så tager de lidt af vandet ud og så er det vist det ... Sådan som jeg har forstået det ...men tænkte mere om det gjorde meget ondt eller ?? Man er jo ikke bedøvet eller noget ??? Hvor lang tid gik der inden du fik svar på din prøve ?

• #6   16. jun 2013 Jeg fik taget moderkagebiopsi onsdag og fik svar mandag.

• #7   17. jun 2013 Min mor fik taget fostervandsprøve da hendes tal til nakkefoldsscanning var 1:199 og hun var så nervøs for den lange nål der skulle ned i maven at hun havde taget sin søster med. Hun klemte hendes hånd hårdt og lod et par tårer trille fordi hun var bange, men da de stak, slap hun min mosters hånd igen.
    Hun sagde at det ikke var nødvendigt at være så bange for det, da det var helt spildt. Ved hende syntes hun overhovedet ikke at det var slemt alligevel og grinte lidt af det bagefter.

Ved dog ikke hvor lang tid der gik inden der kom svar

• #8   17. jun 2013 min moderkageprøve blev taget torsdag og jeg fik delsvaret allerede lørdag og det endelige svar efter 14 dage.
    Jeg syns der ligger noget følelsesmæssigt idet, jeg var så sikker på at det var sidste gang jeg så vores barn ( risikotal 1:4 ) og jeg var meget berørt af det , jeg var utrolig ked af det, og bagefter rystede jeg som et espeløv.
    Resten af dagen brugte jeg i sengen og to også en fridag dagen efter, mest fordi jeg ikke på nogen måder ville risikere at fremprovokere en abort.

Heldigvis var barnet sundt, og igen selve prøven gør ikke ondt, men min oplevelse var at det var ubehageligt.

• #9   17. jun 2013 Min oplevelse tror jeg minder meget om den gamle krage's. Jeg var så bange, fuld af sorg og dårlig samvittighed at jeg slet ikke kunne holde ud at kigge på skærmen på den baby, som muligvis villeblive en abort smiley Da jeg så fik et positivt svar fik jeg dårlig samvittighed over at jeg ikke havde bedt om at få billeder fra nf scanning (fik dem så til md heldigvis)

Kommentér på:
Forstervandsprøve

Annonce