{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Nærlokale nyheder til Hjørring og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Hjørring få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Hjørring. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidlig Scanning
  • #3   10. jun 2013 Argh, kommer an på hvem der er din læge smiley men man får ikke køb eller andet af vide, man får udelukket af vide at alt er som det skal være smiley har været til "trygheds scanning" da jeg er meget nervøs for tingende går galt, også hospitalet har givet os ekstra scanninger

  • Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140
    #4   10. jun 2013 Jeg ønsker også pt bare at vide at bebs sidder hvor den skal, og at der er hjerteblink;) jeg var hos lægen idag, og det lød ikk umildbart som om jeg blev tilbudt noget når jeg vidste hvornår sidste mens var, ikke har blødt eller haft smerter( udover dem som følger med graviditeten!) så må vi betale selv- vil gerne se blob.

  • #5   10. jun 2013 Jeg kunne ikke finde nogen der kunne scanne i det område.
    Jeg måtte til Aalborg


  • #6   11. jun 2013 bor selv ved Hjallerup og jeg ville klart anbefale at kører til bang&hinge i Aalborg, også hvis du har en ide om at du vil have løbende tjek så har de en masse gode tilbud,,,
    ellers kan du altid kontakte en alm gynokolog, de kan også lave scanninger mod betaling


  • Alberte&Mor<3
    Alberte&Mor<3 Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140
    #7   11. jun 2013 Jeg skal ud til Aalborg graviditet og scanning i næste uge- Jubii;) har fået en tid når jeg er 6+6.

Kommentér på:
Tidlig Scanning

Annonce