Bum {{forumTopicSubject}}
Da jeg fødte Axl i dec 11 faldt min livmoder ned. Helt ned så selve munden hang udenfor skeden ret ofte. Siden da har jeg været til et utal af undersøgelser på ligeså mange sygehuse, ingen vidste hvad de skulle gøre.
I onsdags var jeg på Skejby, vi snakkede frem og tilbage, og de siger at den eneste reelle løsning er at fjerne understellet, de vil så gerne hjælpes til at få et barn nu, hellere i går end i næste uge. De fortæller at en graviditet vil være lang og sej og sandsynligvis sengeliggende fra start til slut.
Jeg skal så rutinemæssigt scannes, og det viser sig at jeg ER gravid, meget tidligt, en 3-4 uger vil jeg tro, der er kun blommesækken at se..
Jeg skal så ind igen og scannes på onsdag, for at se om det udvikler sig også skal vi afklare hvad der skal ske..
Men jeg har så blødt en del siden, både friskt, gammelt og klumpet blod, så det er nok gået i sig selv igen, hvilket måske er godt nok, for hold nu k.. Jeg er i tvivl om det er det værd..
Men vi må se hvad der sker, ville ønske at tingene, bare for en gangs skyld, skulle være lette for os.. Men det lader det ikke til.
Til de der har fulgt os og Axl kan jeg sige alt gik godt, hullet i hjertet er nu lukket, han stortrives og er en glad og velfungerende dreng, med appetit og lyst til livet igen
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Godt det går godt med Axl!!!
Til det andet..
ja bum bum..
Håber at tingene går den vej som i ønsker..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jeg kommer hos et par ældre damer som har nedsunkne og den ene har en ring om for holde det oppe?? Den blir skiftet hver 10 år mener jeg ?
Godt med jeres søn er ok ..
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 799
mar 2008
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
At sy den op er heller ikke en mulighed fordi det ikke er mine ledbånd der er sprunget, men selve livmoderen der krænger indad, de er ikke prolaps jeg har, men inverteret livmoder
mar 2008
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Først tillykke, tror jeg nok? Er det Axl's far der er inde i billedet igen ?
maj 2010
Kan så ligeindskyde at jeg var til scanning i dag fordi jeg fik feber og var utilpas, så min egen læge ville gerne have tjekket at det ikke var rester fra den evt. Abort der gav problemer..
Men det var det ikke, for der var den fineste lille bebs med hjerteblink på scanningen 7+4 målte de det til..
Synes det er lidt sært de så ikke så noget i sidste uge, men det skal jeg nok ikke tænke over...
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Og øv for en svær situation, men var jeg i dine sko, ville jeg nok blive enig med mig selv om, at beslutningen om et barn ikke længere er op til jer
Som jeg læser det, har livet bestemt for jer - hvis I er klar til et til barn, ovenpå alle strabadserne med Axl og hans svære startt?
maj 2010
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Bum