{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Bum {{forumTopicSubject}}

Da jeg fødte Axl i dec 11 faldt min livmoder ned. Helt ned så selve munden hang udenfor skeden ret ofte. Siden da har jeg været til et utal af undersøgelser på ligeså mange sygehuse, ingen vidste hvad de skulle gøre.
I onsdags var jeg på Skejby, vi snakkede frem og tilbage, og de siger at den eneste reelle løsning er at fjerne understellet, de vil så gerne hjælpes til at få et barn nu, hellere i går end i næste uge. De fortæller at en graviditet vil være lang og sej og sandsynligvis sengeliggende fra start til slut.
Jeg skal så rutinemæssigt scannes, og det viser sig at jeg ER gravid, meget tidligt, en 3-4 uger vil jeg tro, der er kun blommesækken at se..
Jeg skal så ind igen og scannes på onsdag, for at se om det udvikler sig også skal vi afklare hvad der skal ske..
Men jeg har så blødt en del siden, både friskt, gammelt og klumpet blod, så det er nok gået i sig selv igen, hvilket måske er godt nok, for hold nu k.. Jeg er i tvivl om det er det værd..
Men vi må se hvad der sker, ville ønske at tingene, bare for en gangs skyld, skulle være lette for os.. Men det lader det ikke til.
Til de der har fulgt os og Axl kan jeg sige alt gik godt, hullet i hjertet er nu lukket, han stortrives og er en glad og velfungerende dreng, med appetit og lyst til livet igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bum
Kommentér på:
Bum

Annonce