{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg glæder mig så meget til og møde prinsessen.
  • #1   25. feb 2013 Jeg havde det skønt. Bagte en masse pandekager, og gjorde rent.

• #2   25. feb 2013 Pandekager ?? smiley noget du normalt gjorde i?? smiley hehe

• #3   25. feb 2013 Jeg "levede" normalt lige indtil jeg tog på sygehuset. Mit vand gik mandag morgen, men hade lovet at passe en kammerats to små piger, og de blev afleveret ved mig 30 min efter vandet gik, men idet jeg ingen veer fik tænkte jeg ikk over at kontakte sygehuset. Så skulle derop dagen efter og sættes igang hvis ikk det slev gik i gang... O tirsdag var jeg i bad og hyggede med manden og min søster og mor som var kommet ned til os mandag aften smiley og så rullede vi på sygehuset sidst på eftermiddagen.

Men pludselig så er du på vej. ... Jeg syns ikk tiden gik langsomt.. Og lige pludselig var jeg ved at føde smiley og tiden går ikk mindre stærkt her bagefter. Så nyd nu maven og din graviditet, for inden du ser dig om er det slut smiley

• #4   25. feb 2013 Njaah, både og. smiley Har altid bagt mange pandekager, men aldrig tre gange på en uge før. smiley

• #5   25. feb 2013 Her havde vi en ganske alm uge op til med fødselsdag for den mellemste af børnene, lørdag aften var vi alle ved min mor og spise. Søndag morgen begynder veerne. Til middag tager farmor og farfar de store med hjem til dem så jeg kunne få lidt fred. Hen på eftermiddagen aftale vi at de store blev ved farmor og farfar og sov. Mandag morgen kl 9 kører vi til sygehuset efter 28 timer med voldsomme veer. 4 timer senere er Marcus født.

Så ja indtil veerne kom mærkede jeg intet som tegn på fødsel. Levede alm. Gik lange ture med min mor og hunden flere gange denne uge (ca 2 timers ture).

• #6   25. feb 2013 Jeg kan virkelig godt forstå, at du glæder dig til at se din prinsesse. Og det er også helt fanstastisk når de kommer til verden, men samtidig så synes jeg også du skal nyde tiden inden hun kommer, hvor du kan gøre hvad du vil og få en normal søvn smiley

• #7   26. feb 2013 Nyd alene tiden .. smiley når først hun er her så synes du tiden gik alt for stærkt smiley føler det var igår jeg fik min søn, men han bliver 1 år her den 18 smiley

• #8   26. feb 2013 Jeg syns nu også jeg nyder tiden. Får set veninderne, shoppet osv smiley men det er godt nok begyndt og være hårdt med den store mave, og så er jeg bar så spændt på hvordan min krop reagere i den fødslen smiley

Kommentér på:
Jeg glæder mig så meget til og møde prinsessen.

Annonce