{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Visdomtand!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Er der nogle af jer herinde, der har fået fjernet en visdomtand mens de har været gravide????

Jeg fik fjernet en i mandags og har simpelthen så mange smerter.. Har fået lagt noget gaze bind med nellike olie på i såret, det tager lidt af smerterne, men det er satme voldsom smerte jeg render rundt med.. Og panodiler må jeg jo heller ikke tage for mange af og måtte ikke få andet til at stille smerten med desværre..

Nogle der har nogle gode råd??? smiley
Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Visdomtand!!!!
  • #1   29. nov 2012 Av av av smiley lyder ikk sjovt smiley

Jeg var ikk gravid da jeg fik rykket min ud og tog heller ikk smertestillende smiley men var lidt øm, men tror det er forskelligt hvor ondt det gør smiley min vokse skævt så min kind var trykket i stykker så var en lettelse at få den væk smiley

• #2   29. nov 2012 Jeg fik fjernet en visdomstand, da jeg var gravid og jeg tog panodil for bare at kunne holde smerten lidt ud.

• #4   29. nov 2012 Hvis der er et hul (Hvis du ikke er blevet syet) så kan der komme skidt derned jeg fik fjernet en og havde SKIDE ondt tog til min egen tandlæge (fik tanden fjernet med en anden) og her kunne hun se at hullet var fyldt med madrester og det var det som gjorde at det gjore ondt fordi det ikke kunne voske samme, så fik en prøjte så jeg kunne stikke den ned til hullet og skylle, så madrester mv kunne komme op og det hjalp bare så meget.. Husk endelige at bruge klorhexidin...

• #5   29. nov 2012 Nej, men jeg blev opereret i munden i starten af min graviditet.

her klarede jeg mig med is på kinden, og så kastede jeg op med 10-15 minutters interval, mellem smerterne.

heldigvis heler man hurtig i munden, og efter nogle dage gjorde det langt mindre ondt.
    Jeg blev hjemme fra arbejde og havde ondt af mig selv.

Tog ikke smertestillende om dagen, men to panodiler og en halv øl inden sengetid - ellers kunne jeg simpelthen ikke sove for smerter.

• #7   29. nov 2012 Som ACS. Siger går det heldigvis hurtigt over selvom det er træls nu..
    Hvis du ikke er syet skal du huske at skylle det åbne sår rent ellers går der nemt betændelse i

• #8   3. dec 2012 jeg fik den fjernet i mandags og har tandpine konstant endnu!!!
    Så skal til tandlægen igen her idag og så må vi se om de kan finde ud af noget.,
    og tak for jeres svar smiley I er altid så søde herinde.

Kommentér på:
Visdomtand!!!!

Annonce