{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.536 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Tilmeldt:
8. dec 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

Gele negle under graviditet. {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger søger jeg lidt råd ang gele negle.. da jeg for det meste har det på og man hører jo om de forskellige ting man skal undgå som gravid og derfor spør jeg her ... Er der nogen der ved om det er bedst at undlade de gele negle eller hvad ? laver selv men ´har også en veninde der kan lave dem på mig... jeg spør fordi jeg jo selv ved at de produkter kan krasse i ens næse ,,, men er det så også skadeligt for det evt barn i maven ??når , man får lavet kunstie negle ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gele negle under graviditet.
  • #1   27. nov 2012 Jeg gik altid selv med gelenegle før jeg blev gravid (lavede dem også selv) . Dengang søgte jeg lidt info vedr. emnet, og jeg kom til den konklusion at det nok er bedst at lade være, da alt hvad der kommer på selve neglen rent faktisk stadig går igennem, og bliver optaget af kroppen.. smiley

  • #3   28. nov 2012 Jeg tror nu også sagtens, man som Dina, kan få dem lavet.. Jeg tror bare at hvis man kan lade være, så er det nok det bedste smiley

  • #5   28. nov 2012 Ja, det vil jeg også helt klart sige smiley

  • Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #6   29. nov 2012 Ok tak piger. Nu må vi se om det bliver til noget får svar på blodprøve i morgen da jeg tros flere positive test ikk fuldstændig positiv men streg er en streg. Ved sidste blodprøve var hcg tallet kun 53. Og det bekymre mig lidt da jeg efter sidste mens skulle være 6 +1 idag og så det ikk højre smiley har en del mave smerte dig ingen blødningenger 7.9.13 . Så er så bange for svaret i morgen smiley

  • #7   29. nov 2012 Ja, okay.. Krydser fingre!!! Husk opdatering! smiley

  • Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #8   9. dec 2012 Update... Blodprøven var positiv er gravid smiley Efter 1.5 år lykkedes det endelig ...jeg gik enlig og vwentede på min mens så jeg kunne starte på homon piller MEN den kom jo aldrig smiley ........ det sjove er at jeg ugen inden jeg fik positiv test var med til min venindes fødsel og jeg ønskede sådan det var min tur .. og vupti .. jeg er ifølge udregningerne 6+4 IDag da sidste udregning var en uge forkert :S skal til lægen den 20 hvor jeg vil være ca 8+1 og min gynækolog synes jeg skal spøre om en trykheds scaning. er såååååå navøs for noget går galt....

  • #9   9. dec 2012 Kæmpe Tillykke smiley Hvor skønt for dig!!!

  • Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #10   10. dec 2012 tak... det næsten ikk til At tro smiley

Kommentér på:
Gele negle under graviditet.

Annonce