{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Ks, ny graviditet {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen som har prøvet at blive gravid hurtigt efter de har fået kejsersnit? Altså ca 4mdr efter.
Hvilke forholdregler har I måtte tage og hvilke råd har I fået på sygehuset/lægen, har I evt fået lavet abort fordi det var for kort tid imellem ks og ny graviditet, fortæl fortæl.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ks, ny graviditet
  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #1   17. nov 2012 Jeg fik ingen forholdsregler efter første ks. Men blev gravid ca. 3 måneder efter første ks.. Der var på ingen måde tale om abort, og ville hellere have abort med mindre der var noget galt.. Jeg fik aks anden gang også, da de mærkede noget indeni, som muligvis var i vejen, så baby ik kunne komme ud....

Der er præcis 51 uger imellem mine drenge smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#2   17. nov 2012 Mit ks ar var rigtig pænt efter første ks. Ingen gener overhovedet, det var pænt syet og så flot ud. Det kunne sagtens holde smiley

Tilgengæld blev det grimt efter 2. Ks, da de klipsede mig. Det er noget lort.

Nu her efter 3. Gang er det stadig ik lige så flot som første gang, men dog meget pænere, end anden gang..

• #4   17. nov 2012 Det er også mere fordi det skal nå at hele op inden i...

Går i mg med en der også fik ks for 6 mdr siden, hendes tråde indeni har kroppen ikke selv fået opløst - så hun har flere hårde knuder i inder-aret. Så hun har store smerter hver evige dag, men de vil prøve at lade kroppen selv få bugt med det - istedet for at åbne op og få det fjernet..

Har selv 2 pks bag mig...

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#5   17. nov 2012 Det er normalt at have fantomsmerter i arret flere år efter, det er uanset om man kun har fået et ks eller 3 smiley

• #6   17. nov 2012 De inderste tråde tager også laaang tid om at blive opløst.

jeg havde ondt i mit ar, i over ti år efter min operation smiley

• #8   17. nov 2012 Har to kejsersnit bag mig og den sidste her i juli og er nu efter ja små 4 mdr gravid igen. De har kaldt mig til samtale på sygehuset så er pænt meget spændt på hvad de har at sige til mig.

• #9   17. nov 2012 blev gravid 3 måneder efter mit ks og fik af vide der var 50% chance for at jeg kun ville gå til 24 uge for så ville aret ikke kunne holde mere så valgte at følge lægernes råd om abort

• #11   17. nov 2012 Når jeg er 7+2 af hvad jeg lige kan regne ud.

• #12   17. nov 2012 Freja & Tjalfe
    Ja det er nemlig lige præcis sådan en besked jeg er meget nervøs for at få. Det vil jeg have meget svær ved at kapere.

• #13   17. nov 2012 Men begrundede de det med noget hvorfor der kun var 50% chance?

• #14   18. nov 2012 det er fordi at arret kan resikere at springe

• #15   18. nov 2012 Hvilke sygehuse har sagt/ikke sagt som de har?

• #17   18. nov 2012 Jeg har fået mine ved ks. Nr 2 og 3 blev jeg gravid efter 6 mdr. (Der er 14mdr mellem mine piger) havde ingen problemer i graviditeten og skulle heller ingen forholdsregler tage. Ved det første blev jeg syet og de 2 andre clipset. Har et rigtigt fint ar idag. Man kan næsten ik se det til trods for det faktisk har været åbnet 4 gange da der gik infektion i efter nr 3 smiley

• #18   18. nov 2012 Lidt tankevækkende at man kan få vidt forskellige beskeder på selv samme sygehus. Selvfølgelig kommer det an på tidligere forløb, men alligevel...så får man jo næsten lyst til at tage det de siger med et gran salt. hmmm..

• #19   18. nov 2012 for mig var det på hjørring sygehus,,,
    de har et standart svar der hedder ca 1år fra fødsel til næste graviditet,, ikke alle for komplikationer men rigtig mange gør derfor denne anbefaling.
    jeg blev scannet og de kunne se jeg ikke var helt lukket i det indvendige ar den gang.. selv om alt udenpå så fint ud,,,
    jeg fødte nu for knap 2,5 måned siden og har det fineste ar nu, men er stadig ikke lukket helt sammen i det inderste

• #21   18. nov 2012 Jeg fik bare at vide der var risiko for det gik op. Men at det var sjældent det skete. Men var da røvbange for det skulle ske :-\

• #22   18. nov 2012 Dina det er også det jeg skriver smiley

Tror jeg vil spørge efter en scanning hvis de begynder på dårlige procenter, for jeg er jo ikke flertallet men en enkelt person og bare fordi naboen..betyder det jo ikke det samme for mig..hvis I forstår smiley

Kommentér på:
Ks, ny graviditet

Annonce