{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Håber der er nogen der ligger inde med nogle rigtig gode råd...
Har fra jeg blev gravid og til ca uge 12 haft kvalme og kastet op. Men så efter 12 uge forsvandt det og jeg havde det godt. Nu er jeg så 26+5, og er begyndt på voldsom opkast igen som næsten ikke vil stoppe igen...

Nogen råd til hvad man skal spise eller la vær at spise for at få det lidt bedre...

Og er der andre der har prøvet at kvalme og opkast forsvinder for at komme tilbage igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp
  • #1   3. nov 2012 Har læst om rigtig mange herinde der har det som du beskriver.
    Et af rådene der går igen, er at spise en mariekiks inden du står ud af sengen om morgenen.

• #2   3. nov 2012 Jeg har kastet op hele min graviditet. Jeg er selv 26+6 i dag smiley I perioder er det bedre end andre, men jeg startede faktisk med at blive sygemeldt pga af det, plus jeg så også har bækkenløsning nu .. Jeg har både været til akupunktur, prøvet alle rådene med at have noget stående ved siden af sengen for at man ikke skulle stå op, for at hente noget mad.. Har også prøvet de der seaband, som hjælper for nogle.. Intet har hjulpet for mig, og har indset at jeg nok kommer til at have det sådan her resten af tiden ud.. Det er altid værst om morgen, og de første 5-6 timer, hvorefter det så bliver markant bedre, for så at vende tilbage om aften.. smiley

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #3   3. nov 2012 gå på apoteket og køb alnok og ta en om morgen inden du står op sammen med et glas kakaomælk det virkede både for mig og min søster og de veninde der haft det

• #4   3. nov 2012 Christina med jan/feb blyp i maven> Troede bare jeg var blevet fri for det da jeg har haft det godt så længe... Og så skal det selvfølgelig lige starte igen i dag hvor jeg bare ikke har tid til at kaste op hele tiden.

• #5   3. nov 2012 Jeg havde også kvalme og opkast til uge 18 og så forsvandt det og da jeg ramte uge 32 kom det tilbage og jeg kastede op i et væk smiley men sidst havde jeg kvalme alle 9 mrd.

• #6   3. nov 2012 okay, lyder os virkelig træls.. især fordi du jo lige troede det var væk smiley .. Mit kommer og går dagen lang, og der er ikke noget værre end, hvis man er ude og handle eller køre eller et eller andet hvor man ikke lige kan styrte ud på toilettet..

• #7   3. nov 2012 Hvad angår alnok, ville jeg være lidt forsigtig med at tage disse da der mangler viden indenfor området hvad angår brugen af det og graviditet. Der står i indlægssedlen at de kan anvendes om nødvendigt når man er gravid, men der har været en masse debat omkring brugen af allergipiller og de stoffer som er i, fordi moderkagen har svært ved at sortere de stoffer som er i fra, hvilket jo vil sige at barnet også får disse ting.. Måske sker der ingenting, men jeg tør i hvert fald ikke udsætte mit barn for nogen risiko. Så vil jeg hellere have kvalme alle 9 mdr smiley

Min læge nævnte at nogle blev anbefalet dem, men at det kun var ved kraftig allergi han ville råde nogen gravide til at tage dem..

Kommentér på:
Hjælp

Annonce