Gider snart ikke mere :-( {{forumTopicSubject}}
Advarsel, læser i videre vil i blive udsat for en masse brok
Åh hvor jeg da synes at jeg har en møg graviditet! Og ærligt så vil jeg bare gerne have den overstået nu
Starter min graviditet med kraftig kvalme og stopper først med at kaste op omkring uge 20.
Når lige at nyde nogle dage uden gener, og så kommer halsbranden for fuld styrke, og ødelægger min nattesøvn.
Får det endelig lidt godt igen, og så får jeg så BL i uge 25.
Er så dum at komme til at tænke at nu er der vel ikke mere der kan gå galt, for selvfølgelig var der da det.
Jo jo, en omgang sukkersyge kan jeg nu også kalde mig ejer af.
Er lige stoppet helt med at ryge (ja ved godt det er for sent) så at skulle til at lave så store kost ændringer var faktisk det sidste jeg lige havde overskud til.
Fik jeg sagt at jeg synes at det er en møg graviditet?
De næste 9 uger må bare gerne gå hurtigt så jeg kan få bare en smule kontrol over min krop igen og forhåbentligt få det lidt bedre.
Ved ikke hvad jeg ville med denne tråd, udover at komme af med lidt galde
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 158 Svar: 1.016
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 171
Til og med uge 22 kvalme og opkast hver dag
I uge 20 min moderkage dækker hele udgangen
Fra uge 23 ca. BL og en sygemeldning til mig pga. Kraftige plukveer
Uge 25 fik konstateret sukkeesyge og en snært af svangerskabsforgiftning
Oveni vokser vores kommende søn ikk som han skal, tager ikk nok på og mistanke om dårligt flow i navlestrengen så oftere scanning så de kan følge ham.
Så ved nøjagtig hvordan du har det de sidste 8 uger må gerne flyve afsted hvis ikk vores mini mand skal ud før tid
Sender os lige et trøstende kram til dig..
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
Da jeg ventede den 1 havde jeg kvalme alle 9 mdr plus hovedepine. Surt
Jeg forsøgte at tage en uddannelse, men måtte opgive da morgenkvalmen var værst.
Jeg føler med dig og håber dit mirakel må være alt det sure værd for det var mit mirakel
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
er du klar ?
Du ved godt, at det er lige om hjørnet ikke ?
maj 2012
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
Knus.
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
Håber snart du må få det beder
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 65
Ved godt at det er slemt at jeg brokker mig, når der er så mange der virkelig kæmper for at få et barn.
Men lige nu føler jeg bare at det hele er noget møg, og har svært ved at glæde mig over min graviditet lige nu.
Savner at kunne gå en lang tur med hunden uden at skulle være grædefærdig af smerte bagefter, og jeg SAVNER at kunne spise en masse slik!
Utroligt nok så savner jeg chokolade mere end jeg savner mine smøger, og det er på trods af at jeg har røget i over halvdelen af mit liv
Vælger at tro på at det passer at baby er alle ens kvaler værd, der må for pokker være en grund til at folk får mere end 1 barn
Og nu skal jeg nok prøve at stoppe med at brokke mig, og tage den positive hat på igen
Gider snart ikke mere :-(