{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Gider snart ikke mere :-( {{forumTopicSubject}}

Advarsel, læser i videre vil i blive udsat for en masse brok smiley

Åh hvor jeg da synes at jeg har en møg graviditet! Og ærligt så vil jeg bare gerne have den overstået nu smiley

Starter min graviditet med kraftig kvalme og stopper først med at kaste op omkring uge 20.

Når lige at nyde nogle dage uden gener, og så kommer halsbranden for fuld styrke, og ødelægger min nattesøvn.

Får det endelig lidt godt igen, og så får jeg så BL i uge 25.

Er så dum at komme til at tænke at nu er der vel ikke mere der kan gå galt, for selvfølgelig var der da det.

Jo jo, en omgang sukkersyge kan jeg nu også kalde mig ejer af. smiley
Er lige stoppet helt med at ryge (ja ved godt det er for sent) så at skulle til at lave så store kost ændringer var faktisk det sidste jeg lige havde overskud til.

Fik jeg sagt at jeg synes at det er en møg graviditet?

De næste 9 uger må bare gerne gå hurtigt så jeg kan få bare en smule kontrol over min krop igen og forhåbentligt få det lidt bedre.

Ved ikke hvad jeg ville med denne tråd, udover at komme af med lidt galde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gider snart ikke mere :-(
  • #1   28. okt 2012 du trænger da til et kæmpe knus..

• #3   28. okt 2012 Min graviditet er lige så meget møg..
    Til og med uge 22 kvalme og opkast hver dag
    I uge 20 min moderkage dækker hele udgangen smiley og har angst for KS
    Fra uge 23 ca. BL og en sygemeldning til mig pga. Kraftige plukveer
    Uge 25 fik konstateret sukkeesyge og en snært af svangerskabsforgiftning
    Oveni vokser vores kommende søn ikk som han skal, tager ikk nok på og mistanke om dårligt flow i navlestrengen så oftere scanning så de kan følge ham.

Så ved nøjagtig hvordan du har det de sidste 8 uger må gerne flyve afsted hvis ikk vores mini mand skal ud før tid smiley

Sender os lige et trøstende kram til dig..

• #5   28. okt 2012 Bare fordi man bære på et mirakel kan man godt være utilfreds med ens til stand under ventetiden.
    Da jeg ventede den 1 havde jeg kvalme alle 9 mdr plus hovedepine. Surt smiley
    Jeg forsøgte at tage en uddannelse, men måtte opgive da morgenkvalmen var værst.

Jeg føler med dig og håber dit mirakel må være alt det sure værd for det var mit mirakel smiley

• #6   29. okt 2012 om 9 uger står du med et bette pus som er det HELE værd.. 9 uger -> Bette Pus...

er du klar ?

Du ved godt, at det er lige om hjørnet ikke ? smiley

• Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #8   29. okt 2012 Årh, din stakkel. smiley Heldigvis er det det hele værd, men kan godt se det er noget skidt det hele lige nu!
    Knus.

• #9   29. okt 2012 Hvor er det super flot du har Kvittet smøgerne, al respekt til dig.. Super godt gået!

Håber snart du må få det beder

• #10   29. okt 2012 Mange tak for jeres kram, de varmede rigtigt meget smiley

Ved godt at det er slemt at jeg brokker mig, når der er så mange der virkelig kæmper for at få et barn.
    Men lige nu føler jeg bare at det hele er noget møg, og har svært ved at glæde mig over min graviditet lige nu.
    Savner at kunne gå en lang tur med hunden uden at skulle være grædefærdig af smerte bagefter, og jeg SAVNER at kunne spise en masse slik!
    Utroligt nok så savner jeg chokolade mere end jeg savner mine smøger, og det er på trods af at jeg har røget i over halvdelen af mit liv smiley

Vælger at tro på at det passer at baby er alle ens kvaler værd, der må for pokker være en grund til at folk får mere end 1 barn smiley

Og nu skal jeg nok prøve at stoppe med at brokke mig, og tage den positive hat på igen smiley

Kommentér på:
Gider snart ikke mere :-(

Annonce