7. sep 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Fantastisk tidsfordriv... {{forumTopicSubject}}
Ja, så brugte jeg så lige 55 min i venteværelset hos jdm idag.... med en kop tis i hånden! JUHU! De skønneste glæder man har som gravid
Jeg er ellers en meget tålmodig og overbærende person, men jeg var godt nok tæt på at eksplodere! Det viste sig så, at de var forsinket fordi min jdm (som jeg heller ikke fik set ved 1. jdmbesøg pga sommerferie) var syg. Kom så ind til en 3. jdm som straks sagde, at jeg fremover kunne få tider hos hende, så jeg var fri for at skulle forholde mig til så mange forsekllige. Det var dejligt!
Var nødt til at have urinprøven med ind, så jdm kunne tjekke den for den viste positiv for glukose. Så nu slipper jeg ikke for at få mig en tid på sygehuset til glukosebelastningstest Er nemlig yderligere disponeret for graviditetssukkersyge, da min farmor havde type2 diabetes. Men havde lige håbet at jeg kunne slippe, da jeg selv er undervægtig og den test var overhovedet ikke på tale i min første graviditet.
Nå, men ellers var alt fint! 29+3 med et symfyse-fundus mål på 26 og et fosterskøn på 1400-1500 g. Baby lå med hovedet nedad, men den har masser af plads til at boltre sig på, så det kan nå at ændre sig mange gange inden januar
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Fantastisk tidsfordriv...