{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

graviditet og arbejde {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skal lige brokke mig lidt det er sådan, jeg arbejder i rengøringvest i aalborg , det vil sige jeg cykler fra sted til sted 3-4 steder om dagen og gøre rent, det skal alle have støvsuget, vasket gulv, og ordne wcet.. hvor andre også skal have tørret støv, pudse vinduer, tage fodliste osv, hver gang.... Jeg kan mærke bare cykling er meget hård allerede.. og ja ikke minst også mit arbejde.. Jeg har ondt i ryggen ved længden og det går ned i benen, og så har jeg ondt i den ene side af maven som om jeg får brugt nogle muskler, men jeg pudser også vinduer hvor jeg strækker mig meget (da jeg ikke vil stå på en stige nu) og ja det gør sku også ondt ved godt man ikke må strække sig... ja jeg skulle lige ud med det... men man kan sagtens mærke man er gravid med sådan et arbejde...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  graviditet og arbejde
Kommentér på:
graviditet og arbejde

Annonce