Pive tråd av mit bækken. {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Har bare brug for lidt medynk, vi var til 80 års fødselsdag igår efter 4 timer ved bordet, var mit bækken helt smadret, jeg har jo naturligvis døjet med det i forvejen, men nu kan jeg ikke være nogle steder, det føles som om det er helt ved at glide fra hinanden...AV AV AV ....Jeg vil jo ikke bekymre kæresten yderligere så godt at kunne klynke lidt her. Han er heldigvis kørt en tur med sønnik så kan jeg hvile lidt jeg er lidt nervøs for det ikke kun er si leddet men osse symfysen der er blevet løs dvs bækkenløsning.
Lige nu er der lang tid til januar, jeg sidder allerede og gruer for julen og div julefrokoster... Der bliver sikkert mange jeg må aflyse:-(
Kæresten sagde igår om jeg ikke snart skulle tænke på at holde med at arbejde, det er træls når han beder mig overveje det. Jeg skal til 25 ugers us ved lægen nu må vi se hvad hun siger.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
Jeg skal i hvert fald aldrig se ned på nogen der har ondt pga graviditet. ikke at jeg nogensinde har gjort det, men før det med hoften tænkte jeg bare "hPisce of cake":-/
Pive tråd av mit bækken.