Ondt i lænden uge 14 {{forumTopicSubject}}
Godmorgen alle i skønne kvinder!:)
Jeg er i uge 14, og har de sidste uger fået tiltagende ondt i lænden. Især når jeg går ture, står op for længe, og især efter arbejde, hvor jeg stadig har behov for en lang lur når jeg kommer hjem. Derudover har jeg smerter i underlivet/skambenet, men går ud fra det er ligmasmerter.
Jeg har de sidste 3 mdr arbejdet i hjemmeplejen. Det er et hårdt fysisk job, hvor jeg løfter meget, og gør meget rent. Er kun vikar (dog fuldtid) så jeg har ikke teknikkerne med mig, og var først på forflytningskursus i fredags.
Min lænd er begyndt at genere mig så meget, at jeg fx idag har måtte melde mig syg. Så jeg søger lidt råd omkring det, og hvad jeg kan gøre for at aflaste det lidt.
Dejlig dag til jer alle!:)
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Evt. snak med dit arbejde, så du får styr på de rigtige teknikker.
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Ift. arbejdet har jeg lige været på forflytningskursus, men har jo så arbejdet 3 mdr uden den viden:)
Men oplever ikke at arbejdet på nogen måde tager hensyn til min graviditet. jeg bliver stadig sendt hen til de tungeste borger.. Så nu vil jeg lige se hvad lægen siger i morgen.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
jeg fik at vide, at hvis det var bækken løsning, ville det hovedsageligt gøre ondt "foran" og i skambenet. Men hør hvad din fys siger:)
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Ondt i lænden uge 14